Wpis z mikrobloga

@susuke15: O refund możesz prosić jak minie termin dostawy - czyli jeśli w regulaminie jest informacja o dostawie 15-20 dni - to 21 dnia możesz prosić o zwrot pieniędzy - Paypal jest baaaardzo przychylna dla kupujących więc na 99% Ci zrobią zwrot tylko to nie jest od ręki robione.

A jak przyjdzie paczka mocno po terminie - to już zależy od Ciebie i firmy, która to sprzedała
ypal jest baaaardzo przychylna dla kupujących więc na 99% Ci zrobią zwrot tylko to nie jest od ręki robione.


@Soko_l: Bo najpierw leci wymiana korespondencji ze sklepem, więc po założeniu sporu w PP, pyskuje się na sprzedającego, PP wysyła pyskówkę do sklepu, a sklep ma miesiąc na odpowiedź...
@vostok: Dokładnie tak - o ile sklep to rozpatruje w ogóle.
Pytanie czy masz przesyłkę też z tracking codem - no tutaj wtedy jest prosta sprawa bo przecież widać gdzie paczka jest
Czy bez - wtedy raczej na pewno masz zwrot
@susuke15: A mają podany termin maksymalny dostawy? Nie znam sklepu ale zakładam, że NIE. Druga sprawa jest taka, że skoro towar jest w drodze no to Paypal nie ma podstawy przyznać Ci zwrotu (No chyba , że będzie w drodze pół roku :D) - A inna rzecz, że 15 dni w allieexpress to chyba dość szybko, nie czeka się tam przeważnie dłużej ? do miesiąca?
@susuke15: od ping pongów, to przesyłki potrafią iść i dwa miesiące. Dla ciebie istotne jest to, jaka informacja jest na stronie sklepu, przy formie wysyłki, którą wybrałeś. Jak termin przekroczony i nie chcesz czekać, to otwieraj spór. Chociaż i tak jak pisałem, zanim PP zacznie zwracać kasę, to minie z miesiąc na korespondencję ze sklepem...