Wpis z mikrobloga

Podobno dętki pękają. Podobno błotnik się urywa. Podobno kabel światła stopu się przeciera.

Podobno.

Mam przejechane 650km, tak jak wyjąłem ją z pudełka to nic nie robiłem. Sorry, nakleiłem taśmę montażową zamiast osłonki na kabel stopu, od nowości trzyma pięknie. Ani razu nie wymieniałem opony czy dętki, ani razu nie regulowałem hamulca.

Sposób na sukces. Pewnie mala waga (68kg), ale też jazda 99% po ścieżkach rowerowych i zwalnianie przy krawężnikach i torach tramwajowych. Emka służy mi jedynie na dojazdy do pracy i jeżdżę zawsze tą samą trasą - na całej trasie 13km muszę zwolnić tylko 3 razy by najechać na krawężnik i przejechać przez tory.

Jeszcze tylko 3000km i zakup mi się zwróci w 100%, będę mógł ją nawet wywalić na śmietnik :)

#m365 #xiaomi
  • 15
@brck89: dokładnie. Dodałbym jeszcze pilnowanie ciśnienia w kołach. I bez #!$%@? się na krawężniki to po prostu jeździ. Tak samo jest z zaczepem - jeśli nie uwieszasz się na kierownicy to będzie trzymał
@trapist_e: ładuje w robocie, bo e drodze powrotnej mam bardzo duże przewyższenia, na które hulajnoga nie podjeżdża w trybie eco. Tzn podjeżdża, ale szybciej mi podejść :)

Ale da radę przejechać w tą i z powrotem na jednym ładowaniu, już testowałem
@Norskee na ile km teoretycznie wystarczy zywotnosci akumulatorow do momentu utraty pojemnosci do nie wiem, 50, 60% ?

Teoretycznie :-)

Zazwyczaj ogniwa mają około 1000 cykli ładowania do znacznej utraty pojemności.
Ale policzmy połowę tego:
500 x 25km (średniej wagi człowiek da radę przyjechać tyle na pełnej baterii, nie oszczędzając za bardzo) =12500km