Wpis z mikrobloga

@Bolanrensopot: KU PRZESTRODZE. Oszukali mnie w serwisie telefonow. Moj Samsung S6 wylaczyl sie nagle, strasznie zgrzal, i po godzinie wlaczyl z rozladowana bateria. Ide do serwisu pytac o co chodzi, oni go biora na jeden dzien po czym dzwonia, ze plyta glowna do wymiany, koszt 300 zl z rabatem. Zabieram telefon i mowie ze sie zastanowie. Ide do oficjalnego serwisu Samsung, a tam mowia, ze wszystko jest ok i ze to standardowe przegrzanie i ze nawet 3 dni moze sie nie wlaczac i zeby usunac troche aplikacji i nie wlaczac zbyt wielu naraz, a jak bedzie sie to powtarzac, to zrobic kopie zapasowa w aplikacji Smart Switch i przywrocic ustawienia fabryczne. Jest na to jakis paragraf, mozna to gdzies zglosic? Przeciez oni by skasowali 300 zl za samo otworzenie telefonu! #telefony #trojmiasto #samsung #januszebiznesu #oszukujo
  • 5
@Bolanrensopot to tak jak by ludzie lekarzy do sądu podawali za błędne diagnozy. Wybronią się z palcem w dupie, podadzą jakieś symptomy, które wskazywaly na płytę główną i tyle. Zresztą to do ciebie należała decyzja czy mają ją wymienić.
@Bolanrensopot: Pewnie nie wyłączył Ci się, tylko coś się stało z systemem, spowodowało kosmiczne obciążenie procesora, ekran nie działał a watchdog z jakiegoś powodu nie zresetował samoczynnie telefonu.
Bateria się rozładowała, telefon wyłączył i dlatego mogłeś go włączyć ponownie.
W takim przypadku 10s przytrzymanie włącznika powinno rozwiązać problem.

Zaktualizuj system jeżeli masz nieaktualny i zresetuj do fabrycznych.