Wpis z mikrobloga

@xandra: Każdy face "pod maską" składa się z trójkątów - czy to quad (4 boki) czy ngon (5,6 i więcej boków). Ogólnie to ta kostka podzielona na trójkąty to bug i chyba nawet już to poprawili.
@veti: No tak, ale myślałam, że można to sobie jakoś w Blenderze przełączyć. Nie wiem czy to bug już naprawiony bo brałam wczorajszą kompilację...
@xandra Wiesz zawsze możesz sobie w inny sposób poradzić:
- można usunać domyślną kostkę i dodać nową (będzie w quadach)
- można w trybie edycji użyć narzędzia Tris to Quads (Alt+J)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@xandra: ktoś przez przypadek w 2.8 wrzucił plik startowy z ztriangulowana kostką. Nie zmienili tego bo rzadko go zmieniają (bo niby duży).

2.8 to nawet nie beta. Jak coś widzisz dziwnego to się nie przejmuj :v.