Wpis z mikrobloga

Jednak @4Mobility nie umie into #carsharing . Byłem sobie w Galerii Posnania w Poznaniu i po męczących zakupach chciałem sobie szybko wrócić do domu. Odpalam aplikację i stoi Hyundai i30 to zaklepuje. Okazało się, ze stoi na drugim końcu końcu galerii i jeszcze na parkingu podziemnym a nie przy ulicy. Więc znów do galerii i na parking. Otwieram śmiało, odpalam jadę. Na pierwszych światłach widzę, że dzwoni jakiś warszawski numer i mnie tchnęło żeby odebrać bo może wypożyczalnia dzwoni bo coś z autem się dzieje.
Rozmowa tak wygląda:
- Dzień dobry, tu 4mobility czy może Pan anulować rezerwację?
- Ale ja już jadę tym autem
- (słyszę coś klika) a faktycznie. A może Pan zwrócić auto na miejsce, bo auto specjalnie podstawiliśmy tam dla klienta.
- Wy sobie chyba jaja robicie
- (zaczyna się motać) bo Pan go wynajął a on ma iść na serwis (przed chwilą był dla innego klienta). Tutaj mamy jeszcze inne auto, a nie to też jest zarezerwowane.
Potem jeszcze proponuje auto daleko od mojego miejsca.

Auto oddałem tam gdzie stało, bo to jakaś nie poważna firma.

Jeszcze mówię, że niech mi nie pobierają kasy, bo niby za co, a on, że zobaczy co da się zrobić xD


#januszebiznesu #traficar #easyshare
Pobierz mateusz-skrzyniecki1 - Jednak @4Mobility nie umie into #carsharing . Byłem sobie w Ga...
źródło: comment_Fn7SUzdn6gUWfLycsyCQXYtqdoLfcMwk.jpg
  • 13
@mateusz-skrzyniecki1: Mateusz, sprawdziliśmy dokładnie o co chodziło - samochód rzeczywiście był podstawiony dla innego użytkownika i zdecydowanie nie powinien być widoczny w aplikacji.
Nie ma co ukrywać, skopaliśmy temat i błąd jest po naszej stronie (,).

Opłata była pobrana automatycznie po zakończonej rezerwacji - oczywiście dokonaliśmy już zwrotu, a na swoim koncie znajdziesz mały bonus w ramach rekompensaty. Mamy nadzieje, że nie będziesz się na nas długo
4Mobility - @mateusz-skrzyniecki1: Mateusz, sprawdziliśmy dokładnie o co chodziło - s...
@4Mobility wzięliście na siebie winę bo nie widzę opcji żeby było inaczej, niesmak pozostał. Następnym razem jak chcecie wyjść z twarzą z takiej sytuacji to zamówcie klientowi taksówkę na swój koszt, bo parę złotych po fakcie nie rozwiązuje sytuacji.