Wpis z mikrobloga

@ZjadamKurczaki: nie sluchaj tego pana, bo to naganiacz.
Gwarancja jest mocno teoretyczna, o ile placisz paypalem (i do tego cie namawiam bo widze ze nie ogarniasz kupowania w chinach), o tyle masz pol roku ochrony klienta od paypala. Wiec zarowno chroniona jest przesylka, jak i ty ze otrzymasz towar ktory zamawiales (usilnie namawiam na filmowanie otwierania paczki), oraz to ze towar jest wolny od wad.

Ale jak konczy sie bat na
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: @ZjadamKurczaki: @MikelThief: według mnie gwarancja jest realna, tak samo jak w polskich serwisach. A patrząc na opinie to serwisy popsują bardziej albo powiedzą że zalany albo każą wcześniej zapłacić za rysy na ekranie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zepsuł mi się aparat w telefonie, po jakichś 11 miesiącach od zakupu na GB.
Napisałem im, że serwis wycenia to na $30, zwrócili bez dyskusji.
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: he he, te "zdolności lingwistyczne" - zabawne, ale prawdziwe, bo sam miałem z "nimi" do czynienia i wtedy nie jest zabawnie, jako poczatkujacy wystraszyłem się bo mój EN też ma wiele "do życzenia", ale w końcu sie skapnąłem, ze kręcą... właściwie to nie tylko tam ale i w innych chinskich sklepach online, to jest taka metoda, "standardowy sposób" znany przez nich...
  • Odpowiedz