Wpis z mikrobloga

@John_archer: Bliżej jej do starej. (òóˇ)

@Hedage: Samą rozgrywkę z grafikami miesiąc + 3 tygodnie poprawek. Natomiast menu i system pod spodem męczyłem chyba trzy miesiące - kompletnie zmarnowane. Tam jest tworzenie drużyn, rozgrywki punktowe, matchmaking itd - okazało się, że gracze w ogóle z tego nie korzystają tylko chcą kliknąć PLAY i być w grze. Strasznie głupia decyzja z mojej strony.
@rezoner: Szacun, gratulacje i powodzenia w dalszym rozwoju. ( ͡ ͜ʖ ͡) Sam tworzę grę, tylko że ja tekstowe przeglądarkowe MMO - siedzę nad tym od dwóch lat, ale z długiiiiimi przerwami. Takiej faktycznej pracy pewnie też by wyszło kilka miesięcy. Może pół roku... Ale też w to wliczam naukę html/css/js/php/mysql, bo jak zaczynałem, to byłem zielony zupełnie. :P Ktoś obcykany pewnie zrobiłby to wszystko szybciej.
@rezoner: Prawda, pamiętam jak się głowiłem nad implementacją zaklęć. :D Dosłownie kilka dni rozkminiałem, chodziłem w kółko po domu, analizowałem różne możliwości, ale w końcu się udało. xD

Kij, że później zupełnie przepisałem kod walki (i większości gry) i musiałem zaklęcia zupełnie wyłączyć tymczasowo. Będzie trzeba znów to ogarnąć, ale przynajmniej już mam jakiś pomysł z tamtych dni, więc jest punkt zaczepienia. :D