Wpis z mikrobloga

Pojawiła się recenzja Underworld Ascendant od PcGamera (dopiero teraz, co deweloper nie rozesłał gry do recenzji nikomu ( ͡° ͜ʖ ͡°)).

Oto końcowe akapity tekstu:

The developers are currently working to fix the bugs, so some of these points may no longer be relevant by the time you read this. But Ascendant’s flaws run far deeper than even the most spectacular gremlins I ran into. I’m yet to mention the save system, which has you plant a tree in the ground to create a spawn point, while the actual save system only maintains your progress from the start of a mission. That’s right, you plant a tree to not-save. Quicksave was good enough for Dishonored. It was good enough for Thief. Why isn’t it good enough for Ascendant, which couldn’t hold a candle to either of them without setting itself on fire?

I’m genuinely interested to know what happened with this project, why it’s gone so horribly wrong. Not only because I’m a fan of Looking Glass’ work, but also because OtherSide are currently developing System Shock 3. If it’s anything like this, well, let's not think about that too much. Underworld Ascendant is simply terrible.


Ocena: 25/100

https://www.pcgamer.com/underworld-ascendant-review/

Underworld Ascendant is simply terrible.

shieeeeeeeeeeeeeeeeet

#crpg
źródło: comment_nt8UqriEQ9euvKjQQYu0WfI40AI0FhHa.jpg
  • 6
@Lisaros: To na pocieszenie, może popatrz na projekt związany z inną grą Looking Glass Studios, a mianowicie z Thiefem. Istnieje od długiego czasu projekt fanowski "The Dark Mod", będący efektem niejako nieudanego remastera Thiefa (mało thiefa w nowym thiefie, spłycona rozgrywka etc.), powstawało najpierw jako mod, chyba nawet było portowane na dwa różne silniki (obecnie jest chyba na doomowym, ale nie pamiętam już) a finalnie przeobraziło się w samodzielną grę. Przypadkiem
@Lisaros: Cisną ostro. On się wypowiadał w sumie z pozycji osoby, która o grze dowiedziała się tydzień temu i nie miał żadnych oczekiwań, a w materiale ani razu nie padły słowa "Warren Spector" i o UU czy Arx Fatalis też chyba nie wspomniał. Grę porównał do Thiefa i Dishonored, chwalił grafikę, narzekał na optymalizację i wyszukiwanie ścieżek przez przeciwników blokujących się na pudłach (tu mam do tego anegdotę ( ͡°