Wpis z mikrobloga

@sailor_73 pff skąd te dane, ASX dokładnie wypija 21 po mieście przy jeździe 35-45 km/h xD daj ten ranking jak to nazwałeś "toksyczności", chętnie dowiem się co nieco o toksycznych autach...

@HughGrandZiemiOdzyskanych po co w ogóle się zastanawiać, bierz lepiej jakiegoś pastucha w gnoju, który spali nie więcej niż 2 w mieście xD
A tak na poważnie to poniżej raporty spalania dla ASXa
https://m.autocentrum.pl/spalanie/mitsubishi/asx/suv/
A żeby to auto wciągnęło 14 to byś
@sailor_73 Serwis asxa kosmos, widać że nie masz zielonego pojęcia. To jest zwykle proste tanie auto, bez filozofii, silnik też jest prosty i raczej niezawodny. O ile nie kupi się diesla to naprawdę nie powinno być problemów
chętnie dowiem się co nieco o toksycznych autach...


@superblee66:o mamy znafce któremu należy fszysko podać na talerzu , wypowiadasz się to SIĘ doucz samemu , poszukaj , raporty sam znalazłeś to i z resztą sobie poradzisz
@Kreation: o i następny, to tak do waszej wiadomości
MITSU to najdroższy serwis w kraju , jeżeli będzie się wam chciało poszukać zestawień to dobrze , ja za was tego nie zrobię
@sailor_73 Drogie są specyficzne części np. Dwumasa, ale jeśli wybierze się wersję 1,6, to ona jest pozbawiona większości drogich awaryjnych elementów. Jeśli tylko kupi się dobry zadbany egzemplarz, to naprawdę eksploatacja tego auta, nie będzie droższa, niż czegokolwiek innego.
@sailor_73 Jest też kwestia awaryjności, która jest niższa, niż średnia i wynika z prostoty m. In. Jednak kupno najtańszego egzemplarza na otomoto to wyłącznie proszenie się o kłopoty. Jest tak tani nie bez powodu i na pewno ktoś się skusi
@Kreation: to, że mitsu jest mało awaryjne nie podlega dyskusji ale nawet zwykły serwis olejowy + klocki bije na głowę ceny w innych aso a temat tego egzemplarza to kwestia sprawdzenia , dla mnie takie auto bez 4x4 jest bez sensu , po co podnosić środek ciężkości nie zyskując nic w zamian
co innego w wersji na 4 buty , do tego francuski diesel i skrzynia 6b
@Kreation: mitsu różne diesle używało , 1.8 ich konstrukcji ( genialne rozwiązanie z wałem ) 2.0 od vw , 2.0 od PSA i 2.2 od PSA a później 2.2 własnej konstrukcji ( nie udany jak te od vw )