Wpis z mikrobloga

@M_longer: jezu, nigdy nie pomyślałby, że takie instrukcje tyle kosztują.


@DOgi kwestia tego ile czasu schodzi na budowę modelu, na tworzenie instrukcji oraz jej testowanie. Wydaje mi się że równowartość 10% ceny katalogowej za zupełnie nowy model, który można zrobić z już posiadanego zestawu to uczciwa propozycja, biorąc pod uwagę czasochłonność wyżej wymienionych czynności.

A to i tak średnia półka, są ludzie biorący po 25$ od jednej instrukcji :)
Masz talent, a ja się męczę aby do modelu A dodać silniki.


@cyfron_v2: Modele C to fajne wyzwanie, naprawdę rozwijają kreatywność. Poza tym nie ma nic piękniejszego niż prucie całego modelu, żeby podmienić jeden element, który jest potrzebny gdzie indziej :)
@Sabarolus @elemenTH @orfan @DOgi @Ozero
Daliście po plusie, to macie przedpremierowy screen z robienia instrukcji porypanego układu dźwigni ;)

Żółta oś jest połączona (tzn będzie) bezpośrednio z kierownicą, czarną zębatką porusza druga która będzie zaraz za nią, dzięki czemu kierownica i zębatka na dachu skręcają w tę samą stronę co koła, a liftarm T będzie łączył belkę skręcającą zwrotnice.
M_longer - @Sabarolus @elemenTH @orfan @DOgi @Ozero 
Daliście po plusie, to macie pr...

źródło: comment_fzIXvE1Pq8fb8QdhKYcIt87schvVpT1L.jpg

Pobierz