Wpis z mikrobloga

#informatyka #januszebiznesu

Mirki pomóżcie.
Płaciłem informatykowi za stworzenie strony opartej o wordpress, współpraca jednak co tu dużo mówić nie układała się, bo poza wrzucaniem szablonu informatyk chciał, żebym wszystkie rzeczy wpisywał sam na stronę, za niego na co nie miałem czasu. Postanowiłem więc samemu zrobić tę stronę i przy okazji czegoś się nauczyć. Mam bazę już danych zapisaną w XLM wgrałem już ją do Wampserver ale nie wiem zwyczajnie co dalej a firma w której zamówiłem stronę i do której przeniosłem domeny i hosting nie chce mi dać danych do logowania się na serwer FTP, nie chce wysłać mi kopi strony, a kiedy o nią proszę to bezczelnie piszą mi, że każdy prawdziwemu informatykowi wystarczy tylko baza danych w jednym ważącym 2,6 mb pliku ( tak jak by robili łaskę, że dadzą mi dane do strony za którą zapłaciłem pieniądze).
Wiem, że może i są tacy, którzy dają radę i robią nawet bardziej skomplikowane rzeczy ale nie jestem jakimś weteranem informatyki a tutaj ewidentnie mam wrażenie, że ktoś specjalnie robi mi pod górkę i jeszcze bezczelnie piszę, że może mi polecić firmę, która zrobi to za mnie...

Dodam, że za zrobienie tej strony zapłaciłem naprawdę dużo pieniędzy i bardzo chciał bym mieć jej kopie, żeby samemu móc ją zbudować od podstaw ale też nie tracić tego za co zapłaciłem (loga, grafiki, zredagowane oferty itd).
  • 13
@cranberry250: zamawiałem wcześniej hosting, razem z domenami w nazwia.pl ale prosiłem tą firmę, żeby przenieśli moje domeny jak była ta afera z rodo i kazali sobie płacić za sklepy internetowe. Teraz dali mi kod, żebym mógł sobie przenieść domenę (authinfo) ale danych do hostingu, który jest z tą domeną nie chcą podać, ani sami nie chce wysłać jego zawartości tak, żebym mógł bezpośrednio mieć kopie na dysku i wrzucić ją na