Aktywne Wpisy
Kapitalista777 +181
Tylko 1 i 1/3kg mięsa na obywatela na miesiąc. To już robotnicy za komuny na kartki mieli po 3.5kg mięsa miesięcznie.
Niewiarygodne dokąd ten Świat zmierza.
#4konserwy #bekazlewactwa #patologiazewsi #jedzenie #ciekawostki
Niewiarygodne dokąd ten Świat zmierza.
#4konserwy #bekazlewactwa #patologiazewsi #jedzenie #ciekawostki
Poleci ktoś jakąś dobrą aplikacje na Androida (telefon), która pozwala odtwarzać muzykę z wyłączonym ekranem, a najlepiej bez teledysku (dane mobilne)?
#pytanie #youtube #technologia #aplikacje
#pytanie #youtube #technologia #aplikacje
Oto pytanie. Prezentując klientowi wykonane przez Was logo, pokazujecie mu
a) jeden projekt - ten najlepszy z najlepszych idealnie Waszym zdaniem odzwierciedlający początkowe założenia projektu, potrzeby klienta, charakter marki
b) kilka projektów zasadniczo się od siebie różniących, argumentując je odpowiednio
c) kilka projektów minimalnie się od siebie różniących?
@xandra: Dlaczego b? Czy początkowe badanie potrzeb nie powinno wykazać jakie logo idealnie będzie spełniać wymagania klienta?
@Magnesowa_: Powodzenia w badaniu klienta, który ma pieniądze i nie wie czego chce. ;)
Kwestia jest prosta, jest hajs, jest potrzeba, brak pomysłu, pobierana jest zaliczka i 3 wstępne projekty/szkice, każdy w innym stylu, pytam potem nad którym pracujemy. Jak się gość rozmyśla zaliczka zostaje u mnie.
Zdarza się w czasie prac odrzucić koncepcje, nad ktorymi
@goedenavond: Mądre podejście (wykonanie alternatywnych dobrych rozwiązań) w przypadku skazanych na przegraną projektów, które muszą powstać bo klient sobie tego życzy.
Osobiście kibicuje odpowiedzi a) - to projektant ma wiedzieć co jest najlepsze i powinien potrafić przekonać klienta do projektu, rozsądnie go uargumentować wskazując na potrzeby klienta. A jeżeli klient się z nami nie zgadza należy wrócić do sformułowania briefu na nowo. Dodatkowe rozwiązania, czy też
@Magnesowa_: a wtedy co? zaczynasz cały proces od nowa?
Ogólnie rzeczbiorąc masz dużo racji, ale dużo też zależy od tego jak podchodzi się do samej pracy z klientem i jak wygląda proces od pierwszego maila/wiadomości do finalizacji.
Na nowo brief - może nietrafnie to ujęłam. Wiedzę to uproszczenie tak:
Brief -> Projekt -> Prezentacja projektu -> Klient się nie zgadza -> Wskazanie na odpowiedzi klienta w briefie, które pociągły za sobą taki a nie inny wygląd logo -> Klient chcę coś poprawić mimo wszystko... Na początku umawiam się na konkretną liczbę darmowych poprawek logo, jeżeli klient przekroczy tę liczbę, każda kolejna jest dodatkowo płatna.
Jednak zgadzam się