Wpis z mikrobloga

Witam, niestety, stałem się posiadaczem karty Sapphire RX580 Nitro+ kupionej w salonie Xkom. Karta 2,5 miesiąca temu uległa uszkodzeniu i podczas większego obciążanie komputer się restartował (sprawdzana na 3 różnych komputerach, na każdym podczas benchmarka się wysypała), im było większe obciążenie tym problem występował częściej, oddałem kartę na gwarancję (z powodu zakupu na firmę rękojmia jest wyłączona) 4 grudnia 2018 roku. Karta została sprawdzona w serwisie Xkomu w Częstochowie, usterka została potwierdzona, a karta wysłana do producenta. Około 10 Stycznia autoryzowany serwis producenta odpisał, że karta jest sprawna i karta wróciła do xkomu, skontaktowałem się z salonem i poprosiłem jeszcze raz o przetestowanie karty, usterka została wykryta, a karta znowu wróciła do serwisu producenta. Nie mam już karty od 2 miesięcy, nie wiadomo co się z nią dzieje, i co robić dalej, jeżeli serwis producenta dalej będzie twierdził, że karta jest sprawna, to jestem w kropce. Miał ktoś podobny przypadek? Co mogę wtedy zrobić? Jestem zniesmaczony takim podejściem, myślałem, że xkom jako pośrednik pomoże mi to jakoś rozwiązać, a niestety jest jak jest

Czuję się jakbym był w kraju trzeciego świata, a konsument był największym wrogiem producenta

Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Męczę ich telefonami prawie codziennie, ale nic nie wiadomo. Czy zostaje mi tylko zalożenie sprawy w sądzie producentowi?
Będę wdzięczny za jakieś sugestie

#pcmasterrace #sapphire #xkom #gwarancja #komputery #prawo #prawokonsumenckie i moze ktoś z #dzialalnoscgospodarcza mial podobny problem
  • 7
@Scabbe: Wal bezpośrednio. Nie wiem jak w Sapphire ale inni producenci albo serwisy zagraniczne nie olewają klienta tak jak te polackie. Już nie jedna historia była, że ktoś bujał się z jakimś przedmiotem i wysyłał z serwisu do serwisu aż w końcu napisał do jakiegoś zagranicznego i od ręki mu wymienili na nowy egzemplarz.
może powinienem bezpośrednio uderzyć do Sapphire? Ale znając życie oleją mnie tak samo jak ich śmieszny serwis


@Scabbe: życia nie znasz.
Napisałem do logitech że w myszce po 4 latach zużyły sie ślizgacze i gdzie moge kupic nowe. Oni wyslali mi nowa myszke.