Wpis z mikrobloga

@Bachal: według mnie poprawili testury, odległość renderowania poszła w górę i gra jest znacznie bardziej przejrzysta (więcej światła) podczas moich 2 godzin na gtx 1060 6gb i i5 6600k 1080p high preset latałem 40-70 fps (cap monitora) frametime najczęściej to coś koło 20ms, więc jest dobrze jak na early access, chociaż brakuje niektórych dżwięków i są fajnie steksturowane lodowce na skraju mapy (prawie sama geometria XD)
@Bachal: na razie gra rozwiaja się do poziomu seamotha, narzędzia naprawczego i przecinaka laserowego i chyba da się wejść do pierwszej bazy kosmitów, jest sporo nowych ryb, flora jest prawie całkowicie inna (oprócz kelpów i korala stołowego (oba są zreskinowane)) napotkałem 5 biomów w tym 4 miały sens a ostatni to niedokończony obszar
mapa jest przynajmniej spora i jest dużo miejsca na przyszły kontent , czymś czego nie było to odnawianie