Wpis z mikrobloga

@segatus: no tak, tam wstawiasz auta, i jezdza czy to na rejonie, czy na linii, co tam chcesz zarzadzac? Jak kiero idzie na urlop to zalatwiasz zastepstwo i tyle.

W takim np DHLu to tak wyglada, i nie wyobrazam sobie zeby inaczej wygladalo.
@wezsepigulke: byłem na rozmowie o pracę i powiedziano mi, że miałbym zarządzać takimi autami, jakieś międzynarodówki, grupowanie ładunków z różnych punktów, zero timo i transa, no i właśnie nie do końca rozumiem jak miałaby wyglądać ta moja praca
@segatus:

Masz ograniczonego TMSa do określonych przedsiębiorstw i przewoźników i Twoim zadaniem będzie kontaktowanie się z kierowcami, awizowanie dostaw i odbiorów, wystawianie dokumentów. Chyba o to Ci chodzi.
@segatus po prostu firma ma już kontrakty i ładunki, naczepy zakolkowane, a Ty tylko dobierasz grafik kierowcy do ładunku, ciągniki i pilnujesz żeby wszystko dojechało w czasie. To takie pilnowanie aut i ustalenie im roboty, ale to jest schematyczne i będzie jakby każdy tydzień czy dwa wyglądał tak samo
@segatus: myślę, że możesz mieć opcje na kontakt, ale pewnie tylko trans bo nie raz będziesz musiał coś sprzedać bo nie będziesz miał auta/kierowcy albo jakiś backload znaleźć czy doładunek, wiem w praktyce jak to wygląda widziałem jak to funkcjonuje własnie w firmie, która ma ca. 140 ciągników i ca. 200 naczep, wszystko zakółkowane na UK, półwysep iberyjski, FR/DE/Benelux/CZ/PL i tam mają po 1 dispo odpowiadającym za dane Państwo i organizuja