Wpis z mikrobloga

hej Mirki!

Chciałbym stworzyć kalendarz do pracy w excelu.

Miałby on działać tak, że wiersze byłyby projektami, a nagłówki kolumn miesiącami poniżej podzielonymi na dni.

Użytkownik mógłby np wpisać, że 5 stycznia planuje start projektu, więc automatycznie 3 tygodnie wcześniej (21 komórek wcześniej) komórka odpowidzialana za któryś tam dzień w grudniu zmieniałaby się z pustej na np. czerwoną i miałaby literkę P jak przygotowanie.

Nie chodzi mi o dokładny przepis, bardziej z jakiego sposobu byście skorzystali? Formatowanie warunkowe? VBA?

#excel
  • 6
@Polinik dokładnie coś w ten deseń. Zależy mi na tym żeby użytkownik wybierał jedna datę, a Excel sam za niego wpisywal kolejne daty w przeszłości I przyszłości. Daty wpisywane automatycznie będą odpowiedzialne za przygotowanie dokumentacji np.
@skaiq: Otwórz Excela, kliknij "Nowy", kategoria "biznes" -- i możesz sobie wybrać jakiś szablon do śledzenia projektów, a w razie potrzeby -- zmodyfikować pod własne potrzeby.
Po co wynajdować koło od nowa?