Wpis z mikrobloga

Ludzie. #!$%@? jego mać, jak zatrudniacie do tej #!$%@? pracy w transporcie Ukraińców - w porządku, zatrudniajcie sobie jak jest taniej. Ale #!$%@? posiadajcie osobę która może szybko dojść z takim do porozumienia a nie, że muszę kolegę z biura (który ogarnia rosyjski) dawać żeby mi tłumaczył co się #!$%@? z ładunkiem zaufanego klienta. Co to #!$%@? jest? Ręce mi po prostu opadają.

Ludzie się śmieją z kierowców a to co #!$%@?ą spedytorzy przekracza najśmielsze oczekiwania xD

#logistyka #spedycja #bekaztransa #zalesie
  • 21
@absoladoo: może nie krzyczę, bo nie mam nic do nich, ale tą drugą część sentencji dosyć często dostaję przez słuchawkę - #!$%@? przy okazji też

@efceka: obojętnie, czy to w tą stronę czy drugą. Ważne, żeby był szybki przepływ informacji, a nie 5 godzin. W tym czasie wyjebią kierowce 10x z magazynu, zmieni pozycje i tak dalej. Albo polacy z polskim, albo ukraińcy z ukraińskim i spedytor z rosyjskim, a nie tanio tanio i są pieniążki a autko jeździ xD

@bzam: myślisz ze to spedytorzy ich zatrudniają? oni są tak samo #!$%@? jak Ty że szef sępi na kasie i nie chce Polaków zatrudniać. Z drugiej strony wielu polskich firm nie stać na zatrudnianie polskich kierowców. Każdy w miarę ogarnięty kierowca #!$%@? za granice jeździć za Euro i nie ma się im co dziwić bo w Niemczech za taką samą robotę dostanie minimum dwa razy tyle co u nas.
@bzam jak wysylacie polaka zagranice to noech gada po angielsku a nie #!$%@? Janusza w laczkach co tylko potrafi powiedziec poland i kiwa glowa ze nic nie rozumie co rampowy do niego gada, potem mi dupe zawracaja bo musze biegac na ta #!$%@? i tlumaczyc z angielskiego na polski i z pseudo polskiego na angielski bo taki nie wie po #!$%@? przyjechal, co ma zabrac i kiedy. Dziala w dwie strony.
@beroslaw: to już od tego jest m.in. spedytor, bo takich kierowców to ze świecą szukać. Tu chodzi o to, żeby kierowca dał info a nie ażeby nie wiedział co powiedzieć xD i nie potrafił tego przekazać spedytorowi. To jest dym dopiero. Jak obsługiwałem transport, to ukrainiec mi wysylał teksty z google translate na polski bo kolega nie był na tamtą chwilę osiągalny.
@bzam Dobry kierowca z Ukrainy nie jest wcale tańszy. Po prostu palma im jeszcze nie odbiła i nie robią z siebie szefów, są mniej problemowi.

Wystarczy nie dawać zleceń firmą z kierowcami Ukraińskimi. Wybór masz gigantyczny.

Możesz też do szefa zadzwonić żeby się ze swoim pracownikiem dogadał.

Gdyby za granicą takie problemy mieli, to w Niemczech każdy kierowca musiałby mówić po Niemiecku a we Francji po Francusku its

Żale z dupy moim
@AmanitaMuscaria9: nie czytacie ze zrozumieniem. Tu chodzi o problem z komunikacją która jest rzekłbym, że najważniejsza w transporcie. Jak dzwoni do Ciebie wściekły klient że kierowca nie ogarnia, że jest na złej bramie to co robisz? Dzwonisz do spedytora. A jak spedytor przekazuje tą informacje 3 godziny, albo w ogóle to co ja mam zrobić? xD

Tutaj problemem jest zgrabna i płynna komunikacja, szybkość w wykonaniu elementarnych czynności.

Dodatkowo jak ostatnio
@bzam czytamy, czytamy obywatelu ( ͡º ͜ʖ͡º)

Zmień firmę na taką która zatrudnia Polskich kierowców ot co masz zrobić. Jak spedytor 3 godziny przekazuje informacje to tym bardziej masz powód.

Czasem bywają problemy ze znalezieniem adresu przez kierowców, ale bez przesady, polski transport za granicą daje radę a kierowcy nie znają języków wszystkich krajów UE.
@AmanitaMuscaria9: wiadomo że zmieniam. Ale czasami oprócz firm w obrębie szukam też firm na transie, bo ogarnąłem nowego klienta dla mojej firmu i tak dalej. Wtedy jak nie mam wyboru, to muszę kogoś wziąć żeby nie spaprać pierwszego kontaktu. W tym wypadku wybieram polską firmę. Po podbiciu dokumentów i zawarciu umowy koleś mi wysyła dane i dostaję np. "Sergei Uschlenko" xD pytam się

- jest płynna komunikacja z kiero?
- oczywiście,