Wpis z mikrobloga

@Tezluar: Jaką wersję miałeś? Coupe? Co możesz powiedzieć na temat e46? Silnikowo, skrzynia, zawieszenie? Czy ten silnik jest od, czy lepiej omijać? Auto ma jakieś bolączki?
@Pio23: Ja miałem sedana polifta - 2003 rok. Silnik omijaj, bo nie jest ani mocny ani bezawaryjny. Ma bolączki z napinaczami łańcucha oraz co gorsza - tymi zespołami nastawnymi valvetronic. Do tego cudaczne sterowanie silnikiem za pomocą regulowanego wzniosu zaworowego (oprócz przepustnicy).
Skrzynia była krótka. W wersji 318i tam był dyfer chyba 4.xxx. 140 km/h to było praktycznie 4k obrotów. No ale za to schodziło poniżej 9s do setki.
Zawieszenie -
@Tezluar: I to jest opinia. Dzięki! Szukam auta w okolicach 150KM i właśnie około 9s do setki. Zastanawiam się nad e46coupe albo jakieś inne auto. BMW chyba odpuszczę. Ciężko coś rozsądnego znaleźć.
@kipowrot: Na 407 coupe za mało $$$ Poza tym, miałem Citroena, a w peugeocie są te same silniki, także nie. Co do celici to nieee. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślałem nad TT jeszcze, ale sam nie wiem.
A co kupić?

@Pio23: jak E46 co nie będzie wpierdzielało oleju ze względów błędu fabryki to R6 z silnikami M52 jeżeli celujesz w przedlifty. Jak chcesz koniecznie polift to powodzenia w szukaniu zadbanej E46 z silnikiem M54 zwłaszcza w coupe w tej kasie.
@Pio23: 4 cylindry w poliftowych modelach maja jedna zalete. Za malo mocy zeby sie tym bujać bokami po rondach i krętych łukach. Także to raczej nie bedzie zakatowany szrot. Ale silniki dość problematyczne, caly valvetronic to fajny bajer ale w zamysle bo w silniku chodzi juz jako tako i psuje baaaardzo opinie. Palą tyle co 2.5 a mocy duzo mniej. Jak kupisz m54 (2.2, 2.5, 3.0) to z kolei bedziesz dolewał