Wpis z mikrobloga

@Zerri: @bajeron: Mistycym - rzecz nieodzowna w 4 mapie Dragon Slayera ( ͡° ͜ʖ ͡°) A jak w SOD wjechało bardzo łatwe do złożenia Źródło maga, to mistycyzm zacząłem kłaść na półce z pierwszą pomocą czy sokolim okiem.
@tellet: memik kradziony xD ja bym tam dał pierwszą pomoc, chociaż sam osobiście mistyzm biorę jako ostateczność... jak już nie ma nic lepszego. Mana management i nie rzucanie czarów na pierdoły i ma się miejsce na bardziej przydatny talent niż zwiększona ilość many
@bajeron: No ja np. grając isrą na priorytet biorę magię ziemi lub ew. powietrza na prędkość i pioruny/teleport, wiedzę, potem jak gra pozwoli- ofensywę/płatnerza. Reszta to właśnie te od many, bo jak sobie pomyślę że mam ganiać za tą obsraną studnią albo zapychać miejsce artefaktami to mnie szlag trafia.
No ale ostatnio dostałem do wyboru taktykę lub szczęście. Nie wiem czemu taktykę się tak wysoko ocenia np. tu:
http://h3.heroes.net.pl/umiejetnosci/wszystkie
ale dla
Na wogu te umiejki nie były takie złe.

EE - losowy czar co poziom (level czaru zależy od poziomu EE - na expercie można wyłapać TP i Armageddon). Usuwa się ze slota jak już znasz wszystkie czary.

Mistycyzm - przywraca 10-30% many. No i to ma kuźwa sens. Przy poolu 400 wlatuje 120 na turę, można cisnąć wrotka i wskrzeszanie. Warto było grać z kombem inteligencja i mistycyzm, szybko miałeś bardzo duży