Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej Mirki i Mirabelki. Nie chcę pisać z oficajlnego konta tylko zapytać się anonimowo, bo trochę wstyd o takie rzeczy pytać ( ͡º ͜ʖ͡º)

Tak sobie studiuję i studiuję, ale za niedługo obrona i czas znaleźć miejsce i maszynkę do PLNów. Trochę poczytałem i pozyskałem informacji, ale nie rozumiem do końca jednej rzeczy jak funkcjonuje to w praktyce.

Załóżmy, że dostajemy się do firmy X, w której coś tam wykonujemy, uczymy się nowych rzeczy i tak mija nam 5 lat. Po pięciu latach odchodzimy z firmy X, powody są mniej ważne, a na potrzeby tego pytania powiedzmy, że firma upadła.

Szukamy pracy w innych firmach, o podobnym zakresie obowiązków, ale jakby nie było to świat idzie do przodu i nie trafimy też do firmy wykonującej to samo. No i jak pracodawca na to patrzy, że macie ileś lat doświadczenia, ale nie spełniacie połowy wymagań. Nie dostanie się pracy? Zaczyna się od najniższego szczebla? Wiecie, coś tam zawsze w domu można nadrobić, ale nie skorzystamy i nie nauczymy się programów, które są wykorzystywane w tej firmie, a licencja kosztuje 10k $.

Będzie mniej anonimowo, ale chąc przybliżyć istotę tego pytania to jak inżynier zajmujący się działem R&D w oddziale pewnej amerykańskiej korporejszyn ma znaleźć po 10-15 latach zatrudnienie gdzieś indziej? Przecież firm, które w Polsce produkują światłowody jest niewiele.

Jeszce jedno pytanie, czy pracodawca krzywo patrzy na luki w CV? Przez luki rozumiecie tu brak jakiegokolwiek zatrudnienia, czy zatrudnienie, ale nie w zawodzie?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 2
  • Odpowiedz