Wpis z mikrobloga

czemu zaden producent nie wpadnie na to aby zrobic remake hirołsów trójki z większymi mapami, nowymi zamkami i możliwościami gry multiplayer


@ZnienawidziszMnie: chcesz znać moje zdanie ? bo byłby to strzał w kolano, każde kolejne odświeżanie kotleta źle się kończy, widać to było nawet w kolejnych częściach Hirołsów. Powrót i obrócenie do góry nogami takiego klasyka to zakładanie sobie pętli na szyję. Poza tym w sieci nie brakuje dodatków odświeżających grę,
czemu zaden producent nie wpadnie na to aby zrobic remake hirołsów trójki z większymi mapami, nowymi zamkami i możliwościami gry multiplayer


@ZnienawidziszMnie: Ja nawet powiem więcej niż @anoysath - nawet gdyby taki remake wyszedł zajebiście i byłby faktycznie lepszy niż H3 - szansa, żeby sprzedać to komuś spoza grona fanów trójki jest marna, a i wśród nich kupiłoby remake może w najlepszym wypadku z 50%. Więc nawet przy założeniu, że nic
@RedRightHand: i nawet taka HOTA nie naprawia bolączek w postaci bezużytecznych umiejętności pobocznych w postaci nauki, sokolego oka czy pierwszej pomocy. Na szczęście od niedawna da się już ten szmelc odrzucić w chatkach wiedźmy. Dyplomacja też jest albo OP albo totalnie zbędna (jak mapmaker ustawi wszystkie potwory na dyplomacjooporne). Zamiast np ułatwiać creepowanie mnożąc naszą armię przez 2-3 vs creepom (i tylko vs nim, nie vs herosom wroga)

To już mega
@Antorus: wszystko zależy od tego co kto lubi ;) dla mnie te umiejętności też są zbędne i po prostu ich unikam. Ale taka jest mechanika gry i nie narzekam na to jakoś bardzo.
Co do WOGa to grałem trochę ale mi nie leży. Za dużo zmian a ja kocham starego heroska :) dlatego HOTA jest dla mnie idealnym rozwiązaniem wprowadzającym subtelne zmiany. WOG totalnie zmienia zasady gry.

Ale mimo wszystko żałuję