Wpis z mikrobloga

@Iskaryota: Śmieszy mnie to jak się ludzie dali ugłaskać. Marka budżetowa więc #!$%@? nawet zamiast foteli by mogli drewnianą deskę wstawić i nikt by nie jęknął bo PANIE TO TANIA MARKA. A że ta tania marka za gówno sandero w wersji STEPWAY LAUREATE krzyczy 46.600 polskich złotych? (A ta na foto będzie droższa bo w końcu najwyższa i mówimy o najsłabszej benzynie ofc xD bo za diesla to panie +9koła dopłaty)
@Papasanbaba: lol, człowieku widać nie masz za grosz pojęcia o produkcji masowej xD. To uważaj, bo za 10k euro prywatna szwaczka będzie ci obszywać alcantarą fotele dopasowane do twojego kręgosłupa. My ass. To są śmieszne pieniądze jak na w pełni sprawny samochód który spełnia ciągle śrubowane normy emisji spalin i bezpieczeństwa. Gdzieś trzeba urwać czas, a co za tym idzie koszt produkcji by móc być konkurencyjnym na rynku. Modułowość i standaryzacjakomponentów
Kup sobie bawarę i potem płacz, że nie stać cię na wymianę rozrządu xD.


@Iskaryota: Kupie dacie w najbogatszym wyposażeniu bez klimy bo nie mam pojęcia o produkcji masowej i za 50 tysięcy to im się nie opłaca nawet tokarki odpalać w tej rumuni xD
@Papasanbaba: Z tego co się orientuję to już druga opcja wyposażenia od dołu ma klimatyzację. No ale lepsza wypierdziana używka z zagrzybioną klimą i utlenioną instalacją elektryczną która lubi robić stroboskop na desce rozdzielczej xD.
@Papasanbaba: oj bo Fabia w biedawersji nie ma fejków, plastiku twardszych od grafenu i klimy w manualu xD. Zejdź na ziemię. To, że cennik jakiegoś budżetowego samochodziku klasy B zaczyna się od powiedzmy 46k nie oznacza, że chciałbyś takim jeździć. Szybkie doposażenie i robi się 60k xD. Zresztą, na kij ja się produkuję z brainletem. Ech... Wykop, znowu się nabrałem.