Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 127
@Shaggy_dg: no ale takie teksty i pochwała chyba są zakazane w Polsce "publiczne nawoływanie do popełnienia zbrodni" i publiczne pochwalanie przestępstwa". Także teksty o braku tolerancji dla nietolerancji można sobie o kant dupy rozbić. Nie znam się na tym ale skoro ktoś pochwała zamach na niewinnych to moim zdaniem kłóci się to z ideą wolności słowa.
@dzwiedz3000 to że go nie potępiam i nie żal mi "ofiar" nie oznacza, że nawołuje do tego by inni też strzelali losowo do ludzi na ulicy... Btw zrozumcie że nie ma niewinnych muzułmanów, z wyjątkiem "rdzennych" jak np tatarzy w Polsce. muslimy mają sporo odłamów. Nikt nie strzela np do sikhów. Ciekawe czemu ))¯_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Shaggy_dg: chyba nie ale gdybyś pisał coś w stylu "bardzo dobrze że tak zrobił należało im się jest niewinny" to w pewnym sensie nawołujesz do nienawiści bo pochwalasz takie zachowanie. Do dalszego szamba się nie odniosę
@Justaman: możesz to skomentować masz do tego prawo ale wolność kończy się tam gdzie zaczyna się krzywda innej osoby a pochwalanie zamachu użycia siły zabijania przypadkowych niewinnych osób to raczej nic dobrego. Jeśli chcesz
@Shaggy_d: Ciekaw jestem czy znasz osobiście jakiegoś muzułmanina. Pewnie nie, bogdybyś znał to byś wiedział, że wielu z nich to dobrzy, normalni ludzie, no ake to byś musiał czasami wyjść z piwnicy i odwiedzić inne państwo, no i może czerpać wiedzę z innych miejsc niż główna na wykopie.

A współczucie dla ofiar to oznaka ludzkiej empatii, czego tobie zwyczajnie brakuje.
Nie znam się na tym ale skoro ktoś pochwała zamach na niewinnych to moim zdaniem kłóci się to z ideą wolności słowa.


@dzwiedz3000: masz rację, nie znasz się.
albo jest wolność słowa i możesz pisać dosłownie co tylko chcesz albo nie ma i dostajesz np. grzywnę za coś co komuś się nie podoba, a jeśli uchylisz się od zapłaty to dostajesz wezwanie do sądu, jeśli się nie stawisz nasyłają na ciebie