Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 127
@Shaggy_dg: no ale takie teksty i pochwała chyba są zakazane w Polsce "publiczne nawoływanie do popełnienia zbrodni" i publiczne pochwalanie przestępstwa". Także teksty o braku tolerancji dla nietolerancji można sobie o kant dupy rozbić. Nie znam się na tym ale skoro ktoś pochwała zamach na niewinnych to moim zdaniem kłóci się to z ideą wolności słowa.
  • Odpowiedz
@dzwiedz3000 to że go nie potępiam i nie żal mi "ofiar" nie oznacza, że nawołuje do tego by inni też strzelali losowo do ludzi na ulicy... Btw zrozumcie że nie ma niewinnych muzułmanów, z wyjątkiem "rdzennych" jak np tatarzy w Polsce. muslimy mają sporo odłamów. Nikt nie strzela np do sikhów. Ciekawe czemu ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@dzwiedz3000: to jest właśnie #!$%@?, jest wolność czy jej nie ma? Według mnie ludzie powinni móc wychwalać/potępiać takie sprawy bez obawy. Powinienem bez strachu mówić (jeżeli to prawda) iż zamach bardzo mi się podobał, został wykonany z precyzja i humorkiem. Będę brzmiał jak psychol, ale przynajmniej mogę powiedzieć co uważam, czy to nie jest wolność?
  • Odpowiedz
@odyn88: No i prawidłowo. Podżeganie do nienawiści i morderstw jest karalne. Wykop to bagno, a wykopki nie zdają sobie sprawy z własnego #!$%@? nawet.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@odyn88: no i trzeba by było. Czym się tacy idioci różnią od idiotów którzy popierali zamachy popełnione przez ISIS?

  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Shaggy_dg: chyba nie ale gdybyś pisał coś w stylu "bardzo dobrze że tak zrobił należało im się jest niewinny" to w pewnym sensie nawołujesz do nienawiści bo pochwalasz takie zachowanie. Do dalszego szamba się nie odniosę
@Justaman: możesz to skomentować masz do tego prawo ale wolność kończy się tam gdzie zaczyna się krzywda innej osoby a pochwalanie zamachu użycia siły zabijania przypadkowych niewinnych osób to raczej nic dobrego. Jeśli chcesz
  • Odpowiedz