Wpis z mikrobloga

@Selva: kurde mi tez z wyglądu bardziej leży Yamaha. Ale Honda wydaje się nowocześniejsza: cała w LED, kontrola trakcji, quickshifter itd.
@H2o0: jeśli cb ma silnik ten sam co cbr650r i to jest konstrukcja np. z zeszłego sezony hondy z motogp to chyba bym brał honda. Te silniki były w sporcie bezawaryjne praktycznie. [moja opinia, prosze sie nie sugerować przy zakupie]
@H2o0: Weź na jazdę próbną oba modele. W Yamaszce przypadnie Ci do gustu zwrotność, poręczność i waga tego sprzętu. W CB jak już sam zauważyłeś na plus wszystkie systemy i bajery. Osobiście brałbym 07, przez to że u mnie głównym wyznacznikiem jest jak najniższa waga, która przekłada się bezpośrednio na łatwość kierowania i niechęć do niewysilonych silników R4, które są zwyczajnie nudne.
@H2o0: jeszcze chyba nie ma nigdzie tej CB650R w jazdach testowych więc raczej Ci wiele nikt nie powie. Ja się jedynie przymierzałem na targach do niej i jest wyraźnie cięższa niż MT07. Za Yamaha też przemawia dostępność części i akcesoriów, przykładowo do Hondy nie dostaniesz jeszcze customowego tłumika u nas, do Yamahy masz tego od #!$%@?. To samo jakieś crash pady, klamki itp itd. Jak zaliczysz glebę, to części będą na
@H2o0: Jeżeli ta Honda ma typową jakość Hondy to Yamaha będzie przy niej wyglądała jak Chińczyk. Honda powinna tez mniej tracić na wartości. Na plus dla Yamahy dużo więcej gratów do modyfikacji dostępnych od ręki (pytanie czy na dzień dobry będziesz robił modyfikacje), niska masa, trwały silnik (choć trwały to on może być w porównaniu do innych Yamah, nie do jednostek Hondy). Klika lat temu Yamaha wizualnie zjadała konkurencję, teraz już
@tamto-to-tamto: Pozwolę sobie kontynuować temat jakości Hondy, "poprzednik" CB650R czyli CB650F była produkowana w Tajlandii. Czy CB650F jest również tam produkowana? Jak to się ma do Yamahy wyprodukowanej w Japonii?
(Nie mam porównania do nowoczesnych Hond, moje doświadczenia kończą się na starych CB Four)