Wpis z mikrobloga

Mireczki z tagu #honda i #motoryzacja #samochody, kupiłem sobie niedawno Hondę CRV III i tak powoli usuwam w niej problemy które znalazłem i szukam małej podpowiedzi, zostały mi dwa które chciałbym jakoś wyeliminować:

1. Oświetlenie wnętrza kabiny, nie włącza mi się oświetlenie wnętrza, w pierwszym rzędzie i w drugim (w bagażniku działa). Znalazłem bezpiecznik, wymieniłem, ale dalej nic. Ktoś ma jakieś pomysły co sprawdzić?

2. Elektryczne wspomaganie kierownicy. Nie wiem kto wymyślił to ustrojstwo, mam jakiś problem, który objawia się tym że przy minimalnym ruchu kierownicą, kierownica stawia opór, ale nie jak w tradycyjnym samochodzie tylko czuje się jakby "ząbki", i tak jeden "ząbek w lewo" auto ściąga troszkę w lewo, a gdy przeskoczy ząbek w prawo, auto ściąga minimalnie w prawo, nie sposób utrzymać pozycji między tymi dwoma punktami. Ktoś ma jakiś pomysł?
  • 7
@wycz: dzięki za podpowiedź, faktycznie nie sprawdzałem tego jeszcze...

@Shirako: żarówki sprawdzałem po wciśnięciu się także nie zapalają, jest także przełącznik opisany DOOR więc wydaje mi sie że powinny się zapalać po otwarciu drzwi także.
@Anal_i_zator: niemożliwe żeby to było normalne... przecież to maksymalnie denerwujące, ponieważ jeżdżę w dosyć ekremalnych warunkach pod względem wiatru i ukształtowania dróg (Islandia) w normalnym samochodzie także muszę kontrować żeby jechać prosto, ale ponieważ nie ma "skokowego" wspomagania nie jest to takie męczące.
@nagro85: Ja Ci tylko mówie jak jest. Ojciec ma civica od nowosci i wg mnie nie da sie tym jezdzic. Potem spotkalem sie wielokrotnie z tym rozwiazaniem i auta nie da sie utrzymac w linii. Mozesz jeszcze miec ten efekt spotegowany przez zuzyte gumy zawieszenia lub luzy na maglownicy.