Wpis z mikrobloga

@PopisanyPrzystanek: jakbyś przebolał wyższe opłaty, to 3 litry w gnoju to najlepsze co możesz kupić. Co do 177KM - rzeczywiście trzeba uważać. Można wziąć pod uwagę, ale tak jak kupowaliśmy z kumplem z Holandii - po akcji serwisowej, zmieniony rozrząd z całym wałem niecałe 100k temu. Można sprawdzić w historii serwisowej, no tylko jak będziesz szukać u nas to pewnie się okaże że auto ma nalatane mniej niż jak gdy było
Zastanawiałem się nad benzynowym 2.0 ale faktycznie to może nie jechać.
Widzę na aukcjach w opisach, że są niektóre po akcji serwisowej ale jak czytam, że pisze to handlarz to aż mi się odechciewa dalej zagłębiać w temat.
Skoro nie 177 km, to własnie 163 i one wtedy już są okej?
@PopisanyPrzystanek: ale 2x tyle co podałeś musisz mieć, żeby szukać bezstresowo czegoś z 3l silnikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) no, może troszeczkę mniej, ale już będzie ciężej (nie licząc 328i).
Od siebie dodam, że najlepiej celować w 335i/d, od biedy 330i/d, 328i są tylko z USA, do tego były 2 rodzaje, N51 sulev i N52. Podobno N51 jest pozbawione wad N52. Jeśli planujesz gaz to celuj w
Najwięcej jest diesli 2.0 177km ale nie mają pochlebnych ocen.


@PopisanyPrzystanek: bo większość to ex flotowki z #!$%@? przebiegiem 150-250k km w ciągu pierwszych 3 lat i niewiele mniej w ciągu kolejnych 3. Do tego kultura serwisowa w PL to dno i 3 metry mułu.
@hyperlink jeszcze raz zobacze kogos kto sieje taki ferment o n47 to nie wyczymie.
Rozrzad raz na 250kkm i jest z glowy. W 2010 roku to może wygladalo źle, ale teraz komplet w warsztacie robią za 4000zl. To groszowe sprawy za to co dostajemy w zamian. W starym m47 Turbo sprawialo więcej problemów niż tutaj rozrząd.
Spalanie na korzyść n47 z różnica nawet 2l/100km.
Elastyczność na korzyść nowszego n47.
Dynamika oczywiście nieco
@PopisanyPrzystanek ja mam ten nieszczęsny n47 2.0 177hp i uważam, że to świetny silnik. Co prawda wymieniałem rozrząd (za 2500zl a nie za 10k jak piszą w necie), ale i tak mocą, elastycznością przebija wszystkie diesle jakimi do tej pory jeździłem. Przez 30kkm żadnych problemów poza tym rozrządem - czy musiałem go wymienić? Ciężko powiedzieć, w garażu było słychać grzechotanie.
Posiadam 320i, N43, 170KM od początku roku i nie narzekam. Nawet się zbiera, awarii nie ma. Grunt to odpowiednio dbać, zapobiegawczo wlewam środek do czyszczenia wtrysków raz na jakiś czas (ktoś na forum polecał).