utrzymać rodzinę. Tyle. A jak państwo to zrealizuje, to już nie moja sprawa, bo ja nie jestem specjalistą od układania przepisów i prawa.
Slowa przewodniczącego Solidarności taxi. No to ja czekam na protesty wszelakich specjalistów obrony narodowej i europeistyków, bo oni też nie są w stanie godnie zarobić, a rząd nic z tym nie robi...
@Whiteman991: ale kto im broni? Oni strajkują, bo jak wejdzie w życie nowe prawo to trzeba będzie się podzielić kawałkiem tortu. Tylko patrzeć jak glazurnicy podniosą raban że oni nie mogą zarobić, bo flizują jakieś patałachy bez egzaminów.
@Felonious_Gru: ale jakim kawalkiem tortu o czym mowisz ? Nie ma limitow licencji , w Trojmiescie zakladasz kase fiskalna zakladasz DG , placisz 200 za licencje i jezdzisz. Wiec wymagania sa praktycznie zerowe. A Panstwo nawet tego nie umie wyegzekwowac. Cala innowacja Ubera polega na omijaniu prawa transportowego , Uber jest dokladnie tanszy o moje koszty
@Felonious_Gru: Wiec czy to jest wporzadku wobec mnie przedsiebiorcy ktory uczciwie wszystko zrobil , ponosi koszty zgodnie z prawem , przychodzi amerykanska korporacja i mowi : srać na system , zmienic prawo bo tak nam sie podoba
@Felonious_Gru: poczekaj na wprowadzeniu wirtualnego taksometru skorzysta tylko panstwo i ewentualnie korporacja. Poczytaj fora uberowcow i taxifajowcow jak ich wala na pieniadze praktycznie na kazdym kursie.
@zielonestopylucyfera: no to otworz restauracje , spelnij wszystkie wymagania , sanepidy koncesje i inne bzdety , dwie ulice dalej otworzy sie knajpa bez tych wszystkich zezwolen i koncesji bo powie ze to innowacja i bedzie oferowac dokladnie to co Ty tylko taniej o Twoje koszty. Bylbys zadowolony ?
@Whiteman991 Skoro UBER jest taki boski, łamie wszelkie prawa, nawet te fizyki, to powiedz mi czemu te zwierzęta (nie ubliżając zwierzętom) z taksówek podczas swojego protestu musieli niszczyć tramwaje, atakować kierowców Ubera i no nie wiem.. atakować innych taksówkarzy, którym żyje się dobrze i którzy nie podłączyli się do protestu? No odpowiedzi można szukać długo i się nad nią zastanawiać, w ten sposób w każdym razie nie zyskają ani szacunku ani poparcia
@Whiteman991: Metoda na to jest prosta - jeśli uda się obniżyć wymagania dla taksówek to obecni taksówkarze którym nie odpowiada obecna korporacja i jej wyzysk powinni się zrzeszyć i stworzyć własne przedsiębiorstwo. Mogą stworzyć własną aplikację i ją rozreklamować - mają idealne warunki do marketingu, w końcu swoją grupę docelową wożą na co dzień na tylnej kanapie.
Wydaje mi się, że obecnie nie robią tego ponieważ dobrze zdają sobie sprawę że
@Whiteman991: Czy ty właśnie w jednym zdaniu wymieniłeś, że jedyne co trzeba mieć to kasę fiskalną i licencję za 200zł, a w następnym zdaniu porównałeś to do otwierania restauracji - która to czynność kosztuje zazwyczaj od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych?
I jeżeli jedyną różnicą jest to, że musisz jednorazowo kupić kasę fiskalną i licencję, to te 1500 złotych to raptem jedna rata leasingu. Skoro to jedyna różnica w kosztach to
@Felonious_Gru: Właściwie to problemem nie są nawet przepisy co ich egzekucja. Uberowcy powininni przede wszystkim prowadzić działalność gospodarczą, czy prowadzą - łatwo się domyślić. Nie mają też uprawnień do przewozu osób, a więc nie są odpowiednio ubezpieczeni.
Powiesz - „a co mnie to obchodzi?”. Ano powinno, bo jak zdarzy się wypadek to kierowca zwieje, Uber umyje ręce, bo ma to w dupie i swoją prowizję już zgarnął, a ty zostaniesz z
I to nie jest tak, że tego nie egzekwują, bo oni chcą mieć dupochron. Jak ci się skończy badanie techniczne to nie da się przyjąć zlecenia aż nie wrzucisz skanu dowodu z nową pieczątką.
@Felonious_Gru: Ok, to dzięki za wyprowadzenie z błędu. Do niedawna było inaczej, na mikroblogu pełno było dyskusji kierowców Ubera zarzekających się, że wcale nie potrzeba działalności... Może taksiarze też nie wiedzą?
Slowa przewodniczącego Solidarności taxi.
No to ja czekam na protesty wszelakich specjalistów obrony narodowej i europeistyków, bo oni też nie są w stanie godnie zarobić, a rząd nic z tym nie robi...
#taxi #warszawa
Tylko pozwolcie normalnie uczciwie i spokojnie pracowac
Oni strajkują, bo jak wejdzie w życie nowe prawo to trzeba będzie się podzielić kawałkiem tortu.
Tylko patrzeć jak glazurnicy podniosą raban że oni nie mogą zarobić, bo flizują jakieś patałachy bez egzaminów.
A Panstwo nawet tego nie umie wyegzekwowac.
Cala innowacja Ubera polega na omijaniu prawa transportowego , Uber jest dokladnie tanszy o moje koszty
Wydaje mi się, że obecnie nie robią tego ponieważ dobrze zdają sobie sprawę że
@Reezu: a skoro nie jest to czemu sie go boją (✌ ゚ ∀ ゚)☞
I jeżeli jedyną różnicą jest to, że musisz jednorazowo kupić kasę fiskalną i licencję, to te 1500 złotych to raptem jedna rata leasingu. Skoro to jedyna różnica w kosztach to
Uberowcy powininni przede wszystkim prowadzić działalność gospodarczą, czy prowadzą - łatwo się domyślić.
Nie mają też uprawnień do przewozu osób, a więc nie są odpowiednio ubezpieczeni.
Powiesz - „a co mnie to obchodzi?”. Ano powinno, bo jak zdarzy się wypadek to kierowca zwieje, Uber umyje ręce, bo ma to w dupie i swoją prowizję już zgarnął, a ty zostaniesz z
@Qwertylion: bardzo łatwo, bo bez dg nie możesz się zarejestrować jako kierowca
@Qwertylion: ¯\_(ツ)_/¯
Jak ci się skończy badanie techniczne to nie da się przyjąć zlecenia aż nie wrzucisz skanu dowodu z nową pieczątką.
Powielasz mity kolego.
Do niedawna było inaczej, na mikroblogu pełno było dyskusji kierowców Ubera zarzekających się, że wcale nie potrzeba działalności...
Może taksiarze też nie wiedzą?