Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zielony34: sprzedawca twierdzi że nie ma. Samemu na własną rękę też znalazłem info że dwunasta jest ale chciałem to jeszcze zweryfikować.
@Spiszka: bo 2005 to już wersja poprawiona 130KM i były dwumasy we wszystkich. Ja wiem tylko o wersji 1.9Dci 100KM, która była chyba w Niemczech oferowana i nie miała dwumasy, oraz innych, słynnych bolączek wersji 120KM. Silnik trudnodostępny, ale podobno godny uwagi.
@Spiszka: podobno teraz można kupić gotowe zestawy naprawcze do tego silnika na Allegro :D Cena między przedliftem, a poliftem jest tak niewielka, że ja osobiście w diesla do 2004r bym się nie pakował. Ogólnie w Diesla, ale już w szczególności 1.9Dci.
@Ashby: padające często dwumasy, turbiny, panewki, wycierające się wałki, czasem problemy z wtryskiwaczami. Ogólnie dzięki temu silnikowi, Laguna II osiągnęła przydomek "Królowej Lawet". Silnik totalna porażka, chyba większa, niż 1.5Dci z początku produkcji. Lepiej już wciąć 1.8 16V 120KM w benzynie + LPG.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zielony34: auto jest niedaleko mnie więc się nim zainteresowałem, wygląd zewnętrzny i wewnętrzny super ale ta dwumasa mnie powstrzymywała bo to połowa ceny auta. No i teraz mnie utwierdziles w przekonaniu by je sobie odpuścić
@Ashby: było tak od razu pisać - omijaj z daleka 1.9Dci 120KM. Lagunę II w niezłym stanie znajdziesz z tym padłem pod maską za 3000zł. Nie szukaj Diesla, bo to nie ma sensu przy tych cenach ropy i części. Weź sobie prostą benzynę + LPG i śpisz spokojnie.
@Ashby
Mam meganke 2 1.9dci 130KM 2006. Nalatane ma 340tys z czego ja zrobiłem ponad 130 w 4 lata. Wiele mitów krąży na temat tego auta a szczególnie silnika. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało. Dwumasa oczywiście jest.
@Ashby Mechanicy to tez głąby i wymieniają tylko zepsute części zamiast szukać przyczyny. Stąd np. Są przypadki ludzi, którzy wymieniali kilka razy turbine w ciągu roku. Ja mam turbine od nowości, a nie wiem czy przebieg jest prawdziwy bo auto ściągane Francji.