Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +103
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +7
Jak można sprawdzić czy silnik miał remont czy nie ?
Ogólnie kupiłem auto, gość mówił że silnik po remoncie bo mu gaz dziury w tłokach wypalił. Niby widać że głowica jest inna.
No ale na logikę jak się rozbiera silnik, to się robi już wszystko, a nie zostawia np stare pierścienie.
Mowa o Oplu.. X18XE1.. no to wiadomo one sobie olej biorą, więc skoro ktoś robił remont silnika, to i powinien wymienić te fabryczne błędy przez co one piją olej i nie powinien brać tego oleju.
A ten bierze olej, jakieś 2L na 3000km, bo gość to zrobił i nie dolewał wcale oleju przez te 3000km od remontu i jakieś 1.8L musiałem wlać po zakupie bo brakowało tyle. Jeszcze specjalnie wczoraj robiłem sobie przygazówki aby zobaczyć co leci z tyłu, i w pewnym momentach nie zawsze, wypluje niebieskim dymem z rury. No to dla mnie to nie jest silnik po remoncie tylko wyjęty zrobione te tłoki a reszta zostawiona.
Zbiera się ładnie, to nie mogę zarzucić odpycha się nieźle.. bo mam też drugi taki sam z silnikiem słabszym o 15km, i różnica jest kolosalna wręcz na korzyść tego 1.8, a to tylko 15KM, to by wskazywało że miał ten remont. Tamten słabszy trzeba też poganiać i deptać go ostro aby jechał, a tutaj jest tak jak powinno być, nie trzeba go prosić tylko ładnie można sobie muskać pedałem i jedzie.
Nie mam żadnej kamerki na USB aby wsadzić w dziurkę i zajrzeć do środka.. jakiś inny sposób na sprawdzenie ?
Ale równie dobrze gość mógł kłamać i wcale tego remontu nie robił. Tylko że mając wypalone tłoki raczej by się to jakoś objawiało w jeździe, a wydaje się wszystko ok.
@Crow7422: Z map wynika że jest za bogato o ile można traktować wykres jako jakieś odniesienie, na oko próbuje sobie to korygować. czekam teraz na
Ale wolę to zrobić po wymianie filtrów i autokalibracji bo mam podejrzenie że ciekły to chyba nigdy nie był wymieniany xd i kto wie kiedy były w ogóle zmieniane, bo zawór fizyczny do zakręcenia w zbiorniku nie był dawno ruszany
Sprawdź podczas jazdy jak mocno spada ciśnienie, ustaw robocze/minimalne będziesz miał jako tako pewność że nic nie klęknie.
Jakbyś zaglądał do świec to zwróć uwagę czy wszystkie mają ten sam kolor, sonda podaje jedynie średnią z 4 cyl, a w wielu autach przy większym obciążeniu niczego nie koryguje.
Jeśli wskazówka działa po sprawdzeniu śrubokrętem to problem będzie leżał jak sam zauważyłeś w wielozaworze. Zapewne widziałbyś
Tzn jeden i drugi powinien być najbliżej wtrysków, bo np stojąc w korku gaz w wężach się nagrzewa i odpowiednia korekta to koryguje, aczkolwiek to teoria i tak też będzie działać. Stag ogólnie ma chyba z 5 rodzajów map sensorów które pasują zamiennie, więc z nimi jest różnie. ( ͡º ͜ʖ͡º)
FIrmware dodał ciepły start którego nie było wcześniej, z tym, ze nie ma on swoich ustawień tylko polega na tych od kiedy ma się przełączać na gaz. Zobaczymy czy w lecie nie będzie problemów.
Stara instalacja ale wszystko działa. Reduktor 8 lat działą, wtryski 8 lat działają. Wtryski to są hana 2000 a teraz takich nawet nie