Wpis z mikrobloga

Rzeczywiście straszny, ma moją ocenę 1/10 , a tylko kilka filmów na 6500 obejrzanych na to zasłużyło.


@Montago: uu pan hipster. na taki film się idzie po trzech piwach żreć popcorn, chlać colę, oglądać efekty i bezmózgi #!$%@?, a ty myślałeś że to dramat? tak było?

edit: chciałeś dać 10/10 i nie wcisnałeś zera?
@Ateikar

Nie dramat, ale coś co ma fabułę - a tu jej było może 5% .
A reszta tobbezsensowne jeżdżenie po pustyni.

Nawet się nie otarło o MM 2 : Wojownika Szos.

Rozczarował, i chciałem dać minus 10/10 , ale nie ma takiej opcji na FW.
Nie dramat, ale coś co ma fabułę - a tu jej było może 5% .

A reszta tobbezsensowne jeżdżenie po pustyni.


@Montago: Nie znam się to się wypowiem, krytyk filmowy jak z koziej dupy trąbka. A ten z 81 to było po prostu bezsensowne jeżdżenie idąc twoją logiką. Według mnie nowy MM jest godnym następcą spuścizny zostawionej przez poprzedników.
Rozczarował, i chciałem dać minus 10/10

Rzeczywiście straszny, ma moją ocenę 1/10 ,


@Montago: w ogóle wysrywając takie oceny to -1000055252525230000/10!!!111one za film z takimi efektami muzyką akcją itd nawet jak to transformersi to ty nawet nie oceniasz filmu tylko jesteś wariat. 1/10 = nie spodobało się, 8/10 = ulubiony film tak było?
@Ateikar: no sorrry jakby to był jakiś film z czapy to spoko typowy blockbuster, dałbym z 6/10 ale to był mad max, coś jak fallout, nie wiem czego tu nie rozumiesz, pewnych rzeczy nie powinno się już ruszać, a to był tylko skok na kasę.
ale to był mad max,


@TompsonzPolski: zapomniany film

nie wiem czego tu nie rozumiesz, pewnych rzeczy nie powinno się już ruszać, a to był tylko skok na kasę.


nie wiem czego ty nie rozumiesz, film z 1981 był martwy. wskrzesili go w całkiem nowym wydaniu, w nowoczesnym kinie akcji i był uwaga... zajebisty jak nasze czasy

nigdy go nie zapomnę, hipsterzy szczekają a karawana jedzie dalej xD a tak w ogóle
film mojego dzieciństwa lol, miał klimat którego nowy MM nie miał,