Wpis z mikrobloga

@MarKow: Właśnie przed chwilą chciałem coś sprawdzić na ich fanpage i kurde nie ma, zniknęli... Od 24 kwietnia nie dostałem doładowania BLIK-iem. Zaraz będę dzwonił na infolinie i to chyba nagram nawet, bo coś mi tu zaczyna mocno śmierdzieć
@DOgi: @ZaufanaTrzeciaStrona Póki co nie odpisują na maile, na odpowiedź z wiadomosci na Facebooku też się nie doczekałem. Zostaje jeszcze kontakt telefoniczny. A chciałem tylko prosić ich o naprawę krytycznej z mojego punktu widzenia luki/błędu - w moim profilu w aplikacji pojawiły się dane zupełnie innej osoby.
@MarKow: Dzwoń na telefon, który jest podany na ich stronie. Za piątym razem wreszcie ktoś odebrał i doliczyli mi wreszcie 20 zł do portfela + 10 zł bonusu za opóźnienie, więc chociaż tyle dobrego ;)