Wpis z mikrobloga

Patrz Bożenko, jak ten czas leci. Zapraszam wszystkich obserwatorów tagu #lacunafabularnie do wspólnego wyboru tematyki następnej przygody. Do Waszej dyspozycji oddaję ankietę, w której wybieracie jedną z pięciu propozycji (cztery pochodzą od uczestników poprzedniej przygody, jedna ode mnie). Oddawanie głosów nie jest anonimowe, ale wyniki będą publikowane tylko zbiorczo.

LINK DO ANKIETY

Wygra propozycja, która uzyska więcej niż 50% wszystkich oddanych ważnych głosów. Jeżeli żadna z propozycji nie przekroczy tego progu, przeprowadzimy drugą turę głosowania.

Poza wyborem tematyki przygody w ankiecie możecie oddać głos "negatywny" na jedną z propozycji oraz odpowiedzieć na pytania dotyczące przyszłej przygody bez względu na wybraną tematykę. Komentarze do pytań:

4) Blockchain oraz aplikacja portfela jest dostępna w formie desktopowej, webowej oraz mobilnej oraz jest całkowicie darmowa. W ramach niej gracze lub organizacje graczy mogłyby rozliczać pieniądze, towary do handlu, amunicję itp. jeżeli uznalibyśmy, że chcemy korzystać z takich szczegółów w przygodzie.

5) To pytanie ma na celu głównie zbadanie nastrojów, niekoniecznie wiązać się będzie z radykalnymi rozwiązaniami.

Na dodatkowe pytania zadane w tym temacie będę w stanie odpowiedzieć najwcześniej jutro po południu.

Czas na oddanie głosu upływa 24.05 o godzinie 21:00

------------------------------------------------------------------------------------
Jeżeli nie chcesz przegapić zapisów do najnowszej przygody, zapisz się do Mirkolisty - wołam z niej tylko do zapisów do nowych przygód (sprawdź historię wołań)

#lacunafabularnieczarnolisto
lacuna - Patrz Bożenko, jak ten czas leci. Zapraszam wszystkich obserwatorów tagu #la...

źródło: comment_SsqYPBL2Bo2LxY2aKVgIGlGLneTOh1Ls.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
Zaplusuj ten komentarz jeżeli nie wiesz o co chodzi w #lacunafabularnie, ale wygląda to fajnie i chcesz żebym zawołała Cię do krótkiego FAQ na temat gier fabularnych, prowadzonych przeze mnie na Mirko.
  • Odpowiedz
@orlando74: statystyki postaci takie jak walka/inteligencja/charyzma/kondycja, rozwój postaci, zdobywanie xp, to jak walka przebiega, czyli modyfikatory jak ktoś ma bandolet, broń na krótki/długi dystans, tego typu sprawy. Generalnie wszystkie te fajne cyferki i jak one odzwierciedlają nasze postacie i nasze działania. Tak przynajmniej zakładam.
  • Odpowiedz
@orlando74
@Lisaros
Nie wiemy, co Lacuna ma na myśli, pisząc "mechanika". Nawet mocno fabularne gry, jak de profundis, Hillfolk czy gry norweskie mają jakąś mechanikę (choćby mechanikę trzecia relacji i historii). Nie potrafię sobie wyobrazić, jak miałaby wyglądać gra bez mechaniki.
  • Odpowiedz
@Aspirrack: to byłoby samo pisanie historii chyba
i nie wiem czy to nie wymagałoby o wiele większego zaangażowania ze strony MG
gra bez mechaniki dla nawet 10 osób wymagałaby ostrego zaangażowania MG

  • Odpowiedz