Wpis z mikrobloga

Dzisiaj będzie ciut inaczej, bo mnie wkurzyło jak tak duża firma jak Facebook nie potrafi zrobić dobrych testów integracyjnych xD

Kilka dni temu kupiłem oculus rift s, taki headset do wirtualnej rzeczywistości. Wszystko spoko, gdy nagle przyszła aktualizacja 1.38 i wszystko zaczęło ciąć akurat w momencie dotykania przedmiotów w VRze.

Support ticket, szukanie 2 dni co jest nie tak, aż w końcu znalazłem: nowa aktualizacja nie działa z portami usb 3.1 generacji 2. Tak, najnowsze porty USB są obecnie niekompatybilne z nowym dzieckiem facebooka xD

Rozwiązanie? Podpięcie headsetu do.. starszego wejścia, generacji 1 albo wręcz usb 3.0. Nadmienie, że NIE MOŻNA wrócić do wersji 1.37, a problemy były zgłaszane już w becie 1.38 (tylko wtedy jeszcze można było wrócić)

Brawo fejsbuk, udało Wam się wylądować na #2jednostkowe0integracyjnych!

Na deser film jak jakiekolwiek gry działają pod portami usb 3.1 gen 2 (to sie dzieje nawet w menu xD)

#vr #virtualreality troche #testowanieoprogramowania #oculus
  • 14
@wysuszony: Wcześniej? nie wiem
Teraz? Bo mają lepszy headset z lepszą rozdziałką i inside out trackingiem

Jak wyjdzie vive cosmos to zobaczymy :) Ja nie chciałem tych czujek ruchu tylko coś co podpinasz i działa. Rift S nadaje sie do tego idealnie (gdy działa xD) - przesuwam komputer do salonu, podpinam hdmi i zasilający, wpinam headset i gramy.
@wysuszony: Bo Vive ma tragiczną jakość obrazu? Wymaga wieszania latarni na ścianach? Potrzebuje plątaniny kabli do tych latarni? Jest drogi? Beznadziejnie niewygodny (jeśli nie kupi się strapa za kolejne 500 zł? Ma beznadziejne kontrolery?

Miałam to ustrojstwo przez chwilę i oddałam. Niebieski ma Rift S, ja Questa i oba są o klasę lepsze, a przy tym tańsze.