Wpis z mikrobloga

Jakoś ze 4 dni temu zamieszkał w moim kiblu #pajonk i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że jak tu mieszkam z 9 już lat, to jest to pierwszy taki zauważony przypadek; #pajaki trzymają się od mego mieszkania raczej z daleka.
Owszem, mam arachnofobię i normalnie przywitałbym go kubotem, z uwagi jednak na wyjątkowość tej wizyty postanowiłem dać mu koegzystować wykorzystując tę sytuację do pracy nad swoją pajęczą fobią, a przy okazji zbadać jak to jest #refugeeswelcome ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastanawia mnie jednak fakt, że siedzi tam wyeksponowany całymi dniami w tym samym miejscu, bardzo blisko sedesu, gdzie siłą rzeczy często jest jakiś ruch, co zdaje się mu nie przeszkadzać. Gdy sięgałem po berło, raz tylko wycofał się kilka kroków.
Żarcia dla niego u mnie jak na lekarstwo, nie ma robali, much, niczego co można by zeżreć.
Na co on czeka? Nie znam się na tych stworzeniach, boję się jednak że to samica która stoi na straży jakiegoś swojego kokona z jajami i za kilka dni będę musiał do całej tej sytuacji podejść nie z kubotem ale z miotaczem ognia.
Ktoś? coś?
mdesign - Jakoś ze 4 dni temu zamieszkał w moim kiblu #pajonk i nie byłoby w tym nic ...

źródło: comment_Ai4hpdEzuuSbhtaaU4FDB8NgTLoWqVVO.jpg

Pobierz
  • 20
bagnik nawodny

@symetryczny: nope, to chyba nie on.

Ech... bliżej już raczej ręki włożyć nie dam rady, oto lepsza fotka:

@ZaQ_1: tak, to on!
Za Wiki: Zasiedla ciemne miejsca (...) i ciemne kąty w ludzkich siedzibach
A ten osobnik siedzi sobie widoczny, zdechnie z głodu jeśli tam zostanie;
nie chowa się nie zaczepiany - czyżby pracował nad własną homofobią? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mdesign - > bagnik nawodny
@symetryczny: nope, to chyba nie on. 

Ech... bliżej ju...

źródło: comment_NtgUX8R9q5MJq0IVxQ43ZEy8WG5cnpKF.jpg

Pobierz
kupiłem sobie do tego 5 ptaszników na start xD