~500km zasięgu przy ~110-120km/h. To nie jest auto dla przedstawiciela handlowego sikającego do butelki i srającego w pieluchę I oczywiście nie dla Janusza który całą rodzinę związał i zakneblował bo zatrzymanie się w drodze z gór nad morze na 20 minut na Superchargerze jest nie do pomyślenia. ¯\_(ツ)_/¯
P.S. Ten tablet to taka tragedia. Zamiast deski rozdzielczej zasłaniającej połowę drogi przed tobą jest ekran na środku auta. /s @leglion:
@anon-anon: supersrarłdżery których jest zatrzęsienie w Polsce xD, to samochód dla chłopców w rurkach co się trochę dorobili i są pro eko, pijom kafe ze starbunia, są nowocześni i śpiom w podróży jak jadom daleko ( ͡°͜ʖ͡°)
@leglion: Oceniasz samochód elektryczny jako taki przez pryzmat tego, że w tej chwili w niezamożnym kraju we wschodniej Europie jest mało ładowarek? xD
@FlameRunner: Żyje w tym kraju więc jak ma oceniać, przez pryzmat Niemiec czy Hiszpanii? XD
Fakt, że w chwili obecnej elektryk jest dla nas niepraktyczny nie znaczy, że za 5-10 lat, kiedy nasrają superchargerów gęściej niż orlenów, nie będzie najlepszym dostępnym środkiem transportu lądowego.
@Matlaw: Porównaj czy są aż tak duże/długie kurtyny w większości tych innych aut. W Modelu 3 są schowane również w słupkach A. Osłony pod którymi są umieszczone muszą odejść. Z tego co "przeciekło" inżynierowie mieli hopla na punkcie bezpieczeństwa (co skutkowało takimi trochę bezsensownymi zarzutami "po co taka mocna konstrukcja"). Twoim będzie "a czemu osłony odlatują w czasie wypadku"? /jk ¯\_(ツ)_/¯
To czego mi brakuje - to aktywna maska dla ochrony
@anon-anon: Usunąłem komentarz, bo dopiero później zobaczyłem, że plastiki od słupków przedniej szyby odkrywają również boczne poduszki powietrze, co mnie trochę zdziwiło. Zazwyczaj wychodzą one tylko ze środka. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to w Teslach martwią mnie uchwyty drzwi - w modelu S wysuwają się po dotknięciu, a w modelu 3 trzeba je nacisnąć z odpowiedniej strony, a później pociągnąć. Dodatkowo ten odstający tablet... Naprawdę nie dało się tego inaczej zrobić?
A zauważyliście, że na tych protestach to są właściwie sami mężczyźni? A gdzie rolniczynie, hodowczynie, transportowczynie, przetwórczynie i inne agrobiznesmenki? Czy sprawy nie powinna zbadać pani ministra do spraw równości?
5/5 gwiazdek w testach NCAP dla Modelu 3. https://www.euroncap.com/en/results/Tesla/Model-3/37573
#tesla #model3 #testy #ncap #wypadki
P.S. Ten tablet to taka tragedia. Zamiast deski rozdzielczej zasłaniającej połowę drogi przed tobą jest ekran na środku auta. /s
@leglion:
Fakt, że w chwili obecnej elektryk jest dla nas niepraktyczny nie znaczy, że za 5-10 lat, kiedy nasrają superchargerów gęściej niż orlenów, nie będzie najlepszym dostępnym środkiem transportu lądowego.
Do tego czasu zostaję przy dużych silnikach
Komentarz usunięty przez autora
Twoim będzie "a czemu osłony odlatują w czasie wypadku"? /jk ¯\_(ツ)_/¯
To czego mi brakuje - to aktywna maska dla ochrony
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to w Teslach martwią mnie uchwyty drzwi - w modelu S wysuwają się po dotknięciu, a w modelu 3 trzeba je nacisnąć z odpowiedniej strony, a później pociągnąć.
Dodatkowo ten odstający tablet... Naprawdę nie dało się tego inaczej zrobić?