Wpis z mikrobloga

~500km zasięgu przy ~110-120km/h. To nie jest auto dla przedstawiciela handlowego sikającego do butelki i srającego w pieluchę I oczywiście nie dla Janusza który całą rodzinę związał i zakneblował bo zatrzymanie się w drodze z gór nad morze na 20 minut na Superchargerze jest nie do pomyślenia. ¯\_(ツ)_/¯

P.S. Ten tablet to taka tragedia. Zamiast deski rozdzielczej zasłaniającej połowę drogi przed tobą jest ekran na środku auta. /s
@leglion:
anon-anon - ~500km zasięgu przy ~110-120km/h. To nie jest auto dla przedstawiciela ha...
@FlameRunner: Żyje w tym kraju więc jak ma oceniać, przez pryzmat Niemiec czy Hiszpanii? XD

Fakt, że w chwili obecnej elektryk jest dla nas niepraktyczny nie znaczy, że za 5-10 lat, kiedy nasrają superchargerów gęściej niż orlenów, nie będzie najlepszym dostępnym środkiem transportu lądowego.

Do tego czasu zostaję przy dużych silnikach
@Matlaw: Porównaj czy są aż tak duże/długie kurtyny w większości tych innych aut. W Modelu 3 są schowane również w słupkach A. Osłony pod którymi są umieszczone muszą odejść. Z tego co "przeciekło" inżynierowie mieli hopla na punkcie bezpieczeństwa (co skutkowało takimi trochę bezsensownymi zarzutami "po co taka mocna konstrukcja").
Twoim będzie "a czemu osłony odlatują w czasie wypadku"? /jk ¯\_(ツ)_/¯

To czego mi brakuje - to aktywna maska dla ochrony
@anon-anon: Usunąłem komentarz, bo dopiero później zobaczyłem, że plastiki od słupków przedniej szyby odkrywają również boczne poduszki powietrze, co mnie trochę zdziwiło. Zazwyczaj wychodzą one tylko ze środka.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to w Teslach martwią mnie uchwyty drzwi - w modelu S wysuwają się po dotknięciu, a w modelu 3 trzeba je nacisnąć z odpowiedniej strony, a później pociągnąć.
Dodatkowo ten odstający tablet... Naprawdę nie dało się tego inaczej zrobić?