Wpis z mikrobloga

@asdfghjkl: zobacz sobie kampanię reklamową jest reklamowany jako historia genialnego skoku a nie jak telenowela trochę oszukują

Patrzysz przez różowe okulary bo ci się podoba jednak telenowelą bije na kilometr o czym właściwie jest 3 sezon przecież o miłości Tokio do Rio xd
Trochę to boli bo wiem jak genialny był by serial w mojej opinii gdyby postawili jasno na skok
@ROCCO1 @Morus123 @Madaa_ : w tym serialu od S01E01 się przecież nic nie zgadza, niby super ogarnięty koleś, planuje akcję pół życia i zbiera bandę dzieciaków z problemami psychicznymi, wszyscy w ciul przerysowani. To ma być poważny skok? Raczej grupa cyrkowa. Przez sporo odcinków ta myśl mi psuła zabawę. Potem to olałem i zacząłem oglądać w tle jak inny serial dla nastolatków i w takim przypadku jest całkiem fajny. Kwestia tego żeby
@qwertty321: na netflixie, bo nie oni produkowali wcześniejsze odcinki.

@ROCCO1: a ile oglądasz nieanglojęzycznych filmów? Może to podświadomie już takie wrażenie przez język? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie ma co oczekiwać rozmachu i wartkości jak w serii Oceans. Może i były momenty mniej lub bardziej infantylne, ale generalnie jak widziałem punktowanie realizmu, to ręce opadały. Przecież już sam cel napadu był absurdalny. xD W przyjętej konwencji
@ROCCO1: Mam dla wszystkich dobrą radę... Jak widzisz, że właśnie zaczyna się jakaś miłosna scenka, trwająca czasem kilka minut, to po prostu przewijasz do przodu... Tam zawsze na tych slajdach widać, że jest już zmiana otoczenia, więc wiadomo, kiedy skończy się to miłosne gówno. Jako, że jestem właśnie po 3 sezonie, mogę powiedzieć, że nic a nic się nie utraci w ten sposób z głównego wątku, jakim jest napad :)