Wpis z mikrobloga

#m365 #m365pro
Chcę wgrać moda zwiększającego Vmax do 30km/h do mojej M365 Pro. Nie potrzebuję zwiększać mocy, chcę tylko szybciej pomykać po długich prostych które mam w drodze do pracy. Czy są jakieś dodatkowe przeciwwskazania jeśli chodzi o eksploatacje względem wersji niemodowanej (np. nie robić długich zjazdów z górki przy 30km/h, pilnować temperatur, etc.)? Robię na niej codziennie 2x 15km (większość czasu jadąc vmax).
  • 16
@gacmasta: Długie zjazdy z górki nie są zalecane przy włączonym mocnym KERSie. A co do do eksploatacji wydaje mi się, że nie powinno być dużej różnicy pomiędzy 26 a 30km/h. Robie na zwykłej emce zmodowanej na 31 kmh 6.5km na jednym odcinku i nie widzę większych temperatur.
@gacmasta: Co do zjazdów to uważaj bo ktoś usmażył ostatnio kilka Pro na zjazdach z górki z KERSem na lekkim ustawieniu
~źródło: grupka M365 FB
A co do moda to moduj i się nie zastanawiaj :D
@Niszczycielski_Muminek: No ja też myślałem że jest, tak samo jak większa liczba bezpieczników. Ale jak się tej grupy naczytałem to podobno ta "nowsza" wersja zwykłej M365 ma jakieś tam elektroniczne części lepszej jakości montowane niż model Pro, plus te kwiatki ze znowu palącymi się płytami z powodu zjeżdżania z górek... no nie wiem..
@DomeN: Udało się. Samo wgranie modyfikacji to 5 min łącznie z wygenerowaniem softu. Użyłem tej strony: https://m365pro.scooterhacking.org/. W zasadzie zmieniłem tylko Vmax w trybie sport na 32 i 27 w drive.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to mam trochę mieszane uczucia. Mimo, że to tylko 5 km/h różnicy to bardzo mocno odczuwam różnicę prędkości. Mam wrażenie że pod kątem mechanicznym hulajnoga nie jest przystosowana do V>25kmh (chyba, że jedzie się
@DomeN: Co dokładnie określa 800W? Moja hulajnoga ma teraz ok. 1000W w piku podczas przyśpieszania i ok. 400W podczas jazdy ze stałą prędkością. Nie sprawdzałem przed modem, ale nie ruszałem ustawień mocy więc powinno być teoretycznie bez zmian (pomijając Vmax gdzie pewnie odrobinę więcej mocy trzeba na utrzymanie większej prędkości).
Mimo, że to tylko 5 km/h różnicy to bardzo mocno odczuwam różnicę prędkości


@gacmasta: Przywykniesz szybko do wyższej prędkości. Moja na pełnej baterii ciśnie 35/h i też na początku wydawało mi się, że zaraz oderwie się od ziemi i wystartuje. Co do wyrywania ze stawów łokci, to nie trzymaj się kurczowo kierownicy, gdy jedziesz po nierównym. Raczej staraj się trzymać ciężar na nogach, a lekko zgiętych rąk używaj tylko do utrzymania
@lucash9: Po przejechaniu parudziesięciu km stwierdzam, że hulajka mogłaby jechać nawet trochę szybciej :D. Z tym szarpaniem to bardziej chodzi mi o jazdę po pofalowanej drodze, gdzie nie zawsze da się zauważyć nierówności. Wtedy potrafi zaskoczyć mocnym szarpnięciem. Poza tym staram się trzymać kierownicę dość delikatnie i wybierać wszystkie nierówności nogami. Mimo to dźwignia na kierownicy jest dość duża i każda delikatna nierówność powoduje jej ruch w dość dużym zakresie.