Wpis z mikrobloga

Mirki,
Kupiłem niecałe 6miesiety temu używanego della biznesowego, nowym dyskiem i bateria. Gwarancja producenta 6miesiecy na laptopa, na dysku baterie osobne bo nowe części.
Laptop był używany co ok 14dni przez 2dni przez mojego ojca, do allegro, YouTube, jakieś portale informacyjne ale tylko na wyjazdach do "domku". Ostatnio okazało się że bateria nie działa. Niby 100% ale po odpięciu kabla odrazu wyłączenie jakby jej tam nie bylo. Nie widać też żeby się ładowała. Dodatkowo trackpoint po dotknięciu jest jakby cały czas wciśnięty i ruszony w jedną stronę bo wszystko zaznacza na ekranie.
Napisałem do serwisu, to odpowiedzieli mi że bateria źle używana i wyklucza z gwarancji. Zaproponowali nowa, a trackpoint przemilczeli.
Po mojej odpowiedzi że chce żeby reklamacja trafiła do producenta baterii bo to co oni pisza nie ma podstaw złego uzytkowania. Przypomniałem że przemilczeli uszkodzony trackpoint. Naradzie cisza.
Czy jak będą zwlekać z odpowiedziami, tak że wyjdą poza czas gwarancji to przepadnie ona? Co z nimi zrobić :/ ?
Myślicie że to bateria czy układ zasilania jakiś?
#komputery #laptopy #serwispc
  • 5
@regos: Usterka została zauważona przed upływem 6-mcy (normalnie, po zmianie przepisów to jest rok, ale jeśli mowa o sprzęcie używanym, to podejrzewam że ów okres ulega skróceniu o połowę).
Ważne, aby w piśmie sformułować konkretnie swoje oczekiwania, tj. przekroczenie terminu = uznanie warunków, czyli np. zejście z ceny tyle i tyle albo wymiana baterii na nową. Wypada pogadać z kimś, kto ma trochę doświadczenia w temacie, żeby nie zawalić tego proceduralnie.