Wpis z mikrobloga

Tak se myślę. Hulkenberg który jest na wylocie powinien z pocałowaniem ręki przyjąć posadę w Haas-ie. Ale wybrzydza. Dlaczego? Może dlatego że to biedny zespół na dodatek 9 w stawce. W przyszłym sezonie tylko wielka trójka będzie mogła przeznaczyć grubą kasę na rozwój samochodu. McLaren i Renault też pewnie będą się bić o wyniki ale nie jakoś szczególnie. Racing Point, który teraz ruszył z kopyta, na brak kasy nie będzie mógł narzekać. Mogą być w przyszłym sezonie 4 siłą. Alfa Romeo i STR mają dobry samochód i siłą inercji, bez dużych nakładów finansowych dojeżdżą przyszły sezon. Williams i Haas 2020 mogą traktować po macoszemu podporządkując wszytko, w tym ograniczone finanse, na budowę samochodu na 2021rok. Na co mógłby wtedy liczyć Hulkenberg? Co najwyżej o walkę o pojedyncze punkciki. Tak samo mogą myśleć Orlen i Kubica. Jaki będą mieć pożytek z zamiany ostatniego zespołu na przedostatni? Żadnego a kasę wydać musieliby taką samą. Hulkenberg może się zastanawiać czy nie lepiej zostać rezerwowym/symulatorowym na jeden sezon, np. w Ferrari. Pokazać się z dobrej strony. I wrócić w 2021 kiedy wszystko zacznie się od zera. Kubica, i Orlen, mogą myśleć tak samo. Z tą różnicą że Kubica jest starszy od Hulkenberga. Ale za to ma wsparcie, póki co, Orlenu. Taka posadka rezerwowego/symulatorowego w Ferrari dla Kubicy, plus starty w WEC z Ferrari, tak jak to miało miejsce z Giovinazzim mogłyby by być niezłym rozwiązaniem. Tym bardziej że finansowałby to Orlen. Orlen mógłby się wtedy promować Kubicą w Ferrari. A gdyby tak jeszcze Ferrari z naklejkami Orlenu coś wygrało WEC GT. A przecież taki samochód GT w WEC to 2-3 kierowców. Można zrobić polski zespół z Kubicą i młodymi kierowcami.
#f1 #kubica
  • 9
@Emes91: Renault nawet jak oleje przyszły sezon to będzie wyżej niż Williams czy Haas z jakimiś poprawkami.

@MukaShower: Największą zaletą WEC jest liczba kierowców. Już nikt by nie pisał że na Kubicę poszło 100 mln. :) A tam jeśli samochód i zespół są dobrzy to kierowcy nie są aż tak ważni. Do Kubicy można by dołożyć Basza czy nawet Rdest i Orlen miałby czym się promować.
@Emes91: @Gieekaa: w końcu tag jest great again.
No dobra, pojedyncze wpisy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teoretycznie zespoły będą wolały, żeby przynajmniej jeden kierowca na 2021 znał zespół.
Dlatego Renault chciało pewnego Ocona na 2 lata, RP solidnego Pereza.
Ciekawie wygląda tu Alfa, tam mogą być zmiany.
Ale... Skoro rok trochę na straty, może i to dobry moment na zapchajdziury, żeby potem wejść z inaczej przygotowanymi