Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Zastanawiam się czasem czy ja mam rację, czy jednak jestem głupia. Do rzeczy. Lat mam 23, mieszkam w średniej wielkości mieście, studiuję zaocznie w Poznaniu. Pracę mam, ale chciałabym się przeprowadzić do Poznania. Tylko, że moja rodzina tego nie rozumie. Chciałabym w końcu znaleźć pracę, która będzie kolidowała z moim kierunkiem studiów (a niestety w moim mieście nie ma na to szans, gdyż są to studia związane z mediami i podobnymi dziedzinami - nie, nie jest to dziennikarstwo), a wiem, że w dużym mieście będę mieć szanse robić fajne rzeczy. Poza tym chcę się w końcu wyprowadzić z domu. Mam dość moje ojca, od lat się nie dogadujemy, najbardziej się cieszę gdy on spiernicza do roboty i nie muszę słuchać jego jazgotu. Chcę zaznać trochę życia. Nie mam tu nawet przyjaciółek, bo wszystkie są na studiach totalnie gdzie indziej. Poza tym jest pewien facet, z którym wiążę duże nadzieje, ale on się do mnie nie przeprowadzi, bo w Poznaniu ma swoje poukładane życie i chce, bym ja w tym jego życiu też fizycznie uczestniczyła. Ale w domu słyszę, że to głupota. Że to głupota, że będę wywalać pieniądze na wynajmowany pokój, gdy mogę mieszkać sobie spokojnie w domu i jedyne co opłacać to studia. Że sobie nie poradzę. Moi rodzice to ludzie starej daty, którzy zostawali w domu rodzinnym nawet gdy dokańczali szkołę i pozakładali swoje rodziny. Ostatnio, gdy powiedziałam ciotce o swoich planach ona odrzekła, że mojej mamie będzie smutno, gdy się wyprowadzę. Fakt, argument super.... Inny kuzyn stwierdził, że... ciągnie mnie do wielkiego świata (!!!). Co z tego, że mam jedynie godzinę do tego nieszczęsnego Poznania... Jasne, że mogę zostać w domu, przychodzić z roboty, mieć obiad pod nosem - i co z tego? Jak nawet nie będę mieć z kim i gdzie wyjść. Najbardziej mi zależy jedynie na tej pracy, bo w dużym mieście miałabym pole do popisu jeżeli chodzi o oferty związane ze studiami. Mój ojciec na każdy mój argument ma swój. Czuję, że się duszę. Nie