Wszyscy mówią że #legendsofruneterra zaora #gwint Mi się raczej wydaje, że dobije #hearthstone bo np. dla mnie taka tandetna bajkowa stylistyka jest nieakceptowalna. Obejrzałem jeden gameplay i musiałem zrobić oczu kąpiel ( ͡°͜ʖ͡°)
@LibertyPrime: Jak dla mnie to dwie różne gry, tak jakby porównywać Stalkera z Metrem bo w obu są mutanty i się strzela. Mam na myśli gwinta i tego karcianego lola, bo hs już bardziej podobny
@LibertyPrime: Dostałem klucz do tego i trochę pograłem. To jest klonik MtG + system many z HS + kilka innych, mało znaczących nowości. Myślę, że jeśli ktoś chce pograć w klona magica to lepiej zagrać w MtGA.
Ogólnie nudy + wkurzające RNG z dobierania (jak nie dobierzesz szybko przynajmniej 1/2 z 6 kart w 40 karcianym decku to jesteś w doopie, bo cały twój plan opiera się na tych 6 kartach,
@LibertyPrime: Gwint nigdy dużej popularności nie zdobył i nie zdobędzie (chociaż tu chciałbym się mylić)
Gwint z tym że nie ma w nim many/energii czy czegokolwiek czym płaci się za zagranie karty jest unikatowy. Niektórzy się gubią gdy karty dostępne do zagrania nie świecą się na zielono jak neon nad burdelem ( ͡°͜ʖ͡°)
Do tego talie są bardzo małe i w uproszczeniu dobiera się je
Gwint nigdy dużej popularności nie zdobył i nie zdobędzie (chociaż tu chciałbym się mylić)
@soltysek: To akurat oczywiste. Będzie solidną grą ale świata już nie zawojuje. No chyba że serial netfixa okaże się wielkim sukcesem i będzie ogromny hype na uniwersum.
Deweloperzy Gwinta kolorystykę w ciemnych barwach dobrali do ciężkiego klimatu Wiedźmina, ale z praktycznego punktu widzenia słabo się to ogląda, bo obraz się zlewa w oczach. Do tego dołożone jest mnóstwo tekstu do nudnych mechanik, które można byłoby streścić do: zadaj 2 dmg.
Natomiast w Runeterrze wyraziste kolory pomagają przy śledzeniu rozgrywki. Długość tekstów też w większości przypadków jest okej. Ludzie chcą grać, a nie zatrzymywać się przy każdej karcie
@LibertyPrime: Nie ma szans dobić HSa obiektywnie patrząc - na razie wygląda jakby miała szansę się utrzymać ale kosztem innych gier z uniwersum. Myślę, że TFT może na tym stracić jeszcze bardziej niż obecnie jeżeli kilka osób utrzymujących oglądalność wolałoby przenieść się na karciankę - a HS jak to HS słabnie, ale jeszcze bardzo długo będzie tą "naj" karcianką.
Wrzucalem dzisiaj filmik rozebranej kobiety ktora dumnie terrorysci z Palestyny wiezli na tyle ich auta z polamanymi rekoma i nogami, okazalo sie ze to obywatelka Niemiec ktora byla akurat w Izraelu na urlopie i spotkal ja niespodziewanie Islamski swiat. #izrael #palestyna #wojna #terroryzm
Ogólnie nudy + wkurzające RNG z dobierania (jak nie dobierzesz szybko przynajmniej 1/2 z 6 kart w 40 karcianym decku to jesteś w doopie, bo cały twój plan opiera się na tych 6 kartach,
Gwint z tym że nie ma w nim many/energii czy czegokolwiek czym płaci się za zagranie karty jest unikatowy. Niektórzy się gubią gdy karty dostępne do zagrania nie świecą się na zielono jak neon nad burdelem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do tego talie są bardzo małe i w uproszczeniu dobiera się je
@soltysek: To akurat oczywiste. Będzie solidną grą ale świata już nie zawojuje. No chyba że serial netfixa okaże się wielkim sukcesem i będzie ogromny hype na uniwersum.
Deweloperzy Gwinta kolorystykę w ciemnych barwach dobrali do ciężkiego klimatu Wiedźmina, ale z praktycznego punktu widzenia słabo się to ogląda, bo obraz się zlewa w oczach. Do tego dołożone jest mnóstwo tekstu do nudnych mechanik, które można byłoby streścić do: zadaj 2 dmg.
Natomiast w Runeterrze wyraziste kolory pomagają przy śledzeniu rozgrywki. Długość tekstów też w większości przypadków jest okej. Ludzie chcą grać, a nie zatrzymywać się przy każdej karcie