Wpis z mikrobloga

Obsługa klienta hulajnóg Logo Sharing jest na zerowym poziomie. W niedzielę wypożyczyłem hulajnogę, która w ogóle nie działała. Śpieszyłem się, więc nie spisałem numeru, bo pomyślałem, że będzie w historii przejazdów w aplikacji (tak jak w każdej innej normalnej usłudze). Niestety numeru nie było, więc trzeba było zgadywać, ale uznałem, że napiszę maila z reklamacją z nadzieją, że ktoś z obsługi klienta będzie w stanie zająć się moim problemem i mi pomóc. No cóż, chyba zbyt dużo wymagałem od tej obsługi :).

#katowice #logosharing #hulajnogaelektryczna
Pobierz Centurio93 - Obsługa klienta hulajnóg Logo Sharing jest na zerowym poziomie. W niedzi...
źródło: comment_47D82zqBg4a9YlvueojCMDPodlkid0w3.jpg
  • 1