Wpis z mikrobloga

Myślałem, że takich sprzedawców to już nie ma. A tu proszę.
Wchodzę do sklepu ze sprzętem audio i mowie:
-szanowny Panie, nie znam się na tych cyferkach ale posłuchać muzyki to ja lubię. Chcę jakieś głośniki do salonu 20m2 i mam na to 1500zl. Co Pan na to?
- mamy nowość na rynku. Głośniki kosztują 650zl, 3 letnia gwarancja, a są w klasie tych za 1500.
- o spoko czyli za dwa wychodzi 1300, to w budżecie.
- nie, nie 650 już za dwa.

Koleś mógł mi wcisnąć co tylko chciał, widział że jestem zielony i opieram się tylko na jego wiedzy. A jednak tego nie zrobił. Specjalnie dla mnie je zamawiał, więc nie pozbywal się szrotu z magazynu. Wczoraj je odebrałem i to jest to co chciałem.

Polecam miejsca, które prowadzą ludzie z pasją.

Głośniki to midiplus mi5
A i sklepem się pochwalę bo takie miejsca trzeba wyciągać: supersound Warszawa Polczynska.

#czujedobrzeczlowiek #muzyka #audio
  • 11
midiplus mi5


@Stanley89: jak nie potrzebujesz basów żeby łeb urywało, to tego typu monitory aktywne nie są złym rozwiązaniem i doradzono Ci raczej dobrze, choć klasa D w tej półce cenowej budzi pewne zastanowienie. sam używam yamahy hs5, stety bądź niestety większość tych monitorów potrzebuje interfejsu z wyjściem zbalansowanym (XLR/TRS), żeby z nich wycisnąć max. bardzo też słychać wszelkie artefakty ze złej kompresji. ciekaw jestem, jaka u Ciebie jest różnica między
midiplus mi5


@Stanley89: jak nie potrzebujesz basów żeby łeb urywało, to tego typu monitory aktywne nie są złym rozwiązaniem i doradzono Ci raczej dobrze, choć klasa D w tej półce cenowej budzi pewne zastanowienie. sam używam yamahy hs5, stety bądź niestety większość tych monitorów potrzebuje interfejsu z wyjściem zbalansowanym (XLR/TRS), żeby z nich wycisnąć max. bardzo też słychać wszelkie artefakty ze złej kompresji. ciekaw jestem, jaka u Ciebie jest różnica między