Aktywne Wpisy
koronawirus +733
Dzisiaj jest zajebiście ważny dla mnie dzień, z dumą chciałbym się pochwalić że w wieku 28 lat dołączyłem do progu ponad 30k na ręke pomimo zajebistych przeciwności losu. 10 lat temu miałem wypadek, który uczynil mnie inwalidą do końca życia, kierowca auta wbił się we mnie na głównej drodze i połamał mi całą miednicę, ledwo uszedłem z życiem. 3 lata leżałem na plecach, wyrzucili mnie ze szkoły przez co musiałem kończyć liceum
zarzutkin +883
Cały obsrany zaniosłem wszystko w pudle do Argosa, przedstawiłem sytuację licząc się z tym że 100 funtów poszło w las, bo przecież to równie dobrze mogłem ja źle zakręcić. A facet na to: "Aha, ok, ok. To na którą godzinę mamy Wam jutro przywieźć nowe urządzenie?" A mnie szczena opadła do podłogi.
A teraz wyobraźcie sobie co by było w Polsce. Wysyłanie do serwisu, kłótnia że to moja wina, czekanie 2 tygodnie na odpowoedź, potem pewnie ze dwa następne na wysyłkę, zakładając w ogóle że reklamacja zostałaby rozpatrzona pozytywnie, itd. Droga przez mękę :D
W komentarzu zdjęcie blatu XDD
#uk #zagranico
zlamalem kiedys dongla usb od sluchawek bezprzewodowych, nie mieli zapasowych na wyslanie wiec wyslali mi takei same nowe sluchawki za darmoszke (wartosc k 400zl)
Po 3 latach spędzonych poza Polską niestety z bólem muszę stwierdzić, że jest.
Sam zaś mikser składa się trzech części: z górnej pokrywy, pojemnika na to co chcemy zmiksować i denka które zawiera ostrza. Denko się wkłada do pojemnika od dołu i również przekręca by zablokować.
No i ja
mam Kenwood KHH326WH i sie zastanawialem co musiales zrobic, zeby do tego doprowadzic ;)
...wcale nie inaczej. Sracie na te Polskę że aż nie mogę. Wiele rzeczy reklamowałam w pl i albo był zwrot kasy albo nowe urządzenie. Nic nadzwyczajnego
@Paula_pi: Reklamowałem pare rzeczy w Polsce i oczywiście czasem łatwo szybko i przyjemnie przechodziłem przez proces reklamacji. Ale bywało i tak że była to droga przez mękę.
Ogólnie to skupiłem się na tej sytuacji bo tu nie da się ustalić w serwisie czy gdzieś, czy to sprzęt zawinił czy ja nie umiałem szczelnie zamknąć pojemnika. Bo na pierwszy rzut oka wygląda to na złe użytkowanie.
@Therion95: Co by bylo? Dawno nie bylem i od kilkunastu lat nic tam nie kupowalem. Przeciez Polska w UE jest, wiec prawo konsumenckie chyba takie samo jak w UK jest?
@Therion95: Przeciez to chyba normalne, jak sprzet nie dziala to albo rezygnuje i kasa na karte albo nowy dla drugiej szansy? Ja zazwyczaj odbieram od reki wymiennik, kase za drugim podejsciem biore. Taka sytuacja zdazyla sie tylko raz, co ciekawe to bylo Wii U zaraz na promocji jak wyszlo kilka lat temu, jakis felerny soft czy cos takiego.
Oczywiste jest że jak się sprzęt zepsuje sam z siebie to Ci wymienią, nawet i w Polsce choć i tak nie zawsze, bo trzeba nieraz ze sklepem
@Paula_pi: Nie moge sie zgodzic. Kilka razy juz bylem w sytuacji, ze z jakiegos powodu moim rodzicom odrzucili wniosek o naprawde gwarancyjna w Polsce, podsylali sprzet do mnie kurierem, ja zglaszalem sprzet do naprawy gwarancyjnej w UK i tutaj od kopa uznawano gwarancje i naprawianio