Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • odpowiedzi (102)

  • avatar

    Zawsze twierdziłem że studniówki to imprezy dla wanna be szlaufów, ale nie przypuszczałem że można być tak bezwstydnym człowiekiem.

    Własnie siedzieliśmy z kumplem i graliśmy na konsoli, kiedy przyszła jego eks i zaczeła przepraszać za to co odjebała w sobote. Bez jego zgody poszła sama na studniówke i uplili ją jacyś typy z technikum budowlanego, którzy balowali na drugim piętrze. Podobno kto chciał, to ruchał. Kumpel jak tylko dowiedział się że sie puściła, natychmiast wypierdolił ją z mieszkania. Najlepsze jest to że oboje powtarzaliśmy jej jak bardzo złym pomysłem jest pójscie na tą impreze. Zadne racjonalne argumenty do niej nie docierały. Ona idzie i chuj. Nie po to zapłaciła już we wrześniu żeby teraz siedzieć w domu, pozatym studniowka jest raz w zyciu i ona chce sie poczuć jak kopciuszek xD teraz kleczy na kolanach w progu i prosi kumpla o wybaczenie, a ja sie śmieje do rozpuku bo własnie ogladam na telefonie jej amatorskie porno xD ktoś przysłał nam film na którym widać jak po drugiej w nocy wychodzi z sali, i na ławce w ogrodzie, z podwiniętą sukienką, skacze na kutasie któregoś z kelnerów xDDD plusujcie, to może wrzuce na jakiś hosting xDD takiej inby dawno nie było, czy ktoś zatrzyma to szaleństwo Polek?

    #nsfw #takbylo #p0lka #przegryw #studniowka #rozowepaski #logikarozowychpaskow #szkola #edukacja
    pokaż całość

    odpowiedzi (70)

  • odpowiedzi (15)