Wpis z mikrobloga

Ale dziś inbe wywołałem. Pracuję jako elektryk na budowie i nieraz trzeba robić jakieś poprawki. Oczywiście wcześniej trzeba wyłączyć prąd. Tydzień temu jakiś #!$%@? załączył mi napięcie w czasie mojej pracy i mało nie doszło do wypadku. Od tamtej pory zacząłem zwracać uwagę na to kto się kręci przy rozdzielni. I dziś zobaczyłem. Typ nawet zdjął izolację oznaczającą żeby nie załączać. I załączył sobie obwód na którym pracowałem. A że przykucnął to #!$%@?łem mu soczystego kopa w dupę. Okazało się że to znajomy szefa xD Chcieli mnie zwalniać ale zagroziłem pozwem za narażenie na utratę zdrowia i spokój. I jestem już bohaterem na budowie bo zasadziłem kapusiowi kopa w dupe xD #pracbaza #elektryka #elektrykapradnietyka
  • 52
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Hubciap: u mnie w firmie robi teść prezesa, nie związany z branżą, 10 lat już nasł#!$%@?
Oraz ojciec kumpla prezesa, to samo, nasłuch, donos. Dziadki po 60+ a średnia wieku firmy może 25.
Nasłuch, donos, motywowanie
Wysyłani tam gdzie pilna robota by pilnować biznesu.
Nawet jakbym syna zatrudniał w firmie a by na kogoś donosił to bym prędzej jego #!$%@?ł z tej firmy niż jakiegoś pracownika


@Hubciap: no jeszcze zależy na co by donosił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Oryginalny_nikt: No dokładnie. Odgrażał się też że mi #!$%@?. Na budowie nie było nikogo z kierownictwa. Ale miałem 1 świadka. Dziś był brygadzista i po tym co mu powiedziałem powiedział że nie chce go więcej na budowie widzieć i że ma #!$%@?ć. Oczywiście telefon do szefa i typ już jest bezrobotny. Jakby go nie zwolnił każdy by się bał cokolwiek robić. Typ podbno donosił. Ja w tej firmie 2 tygodnie pracuje
@Hubciap: no niestety, polscy janusze bizneus uwielbiają otaczać się znajomkami i taki znajomych chyba by musiał zgwałcić a potem przejechać papieża, żeby mieć szansę na wypowiedzenie.