Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@Vechie: ja kupiłem. Wolałbym oryginalne, ale nie jestem programistą 15k żeby wydawać parę stów na klocki. Zajebista jakość. Jeśli chodzi o naklejki to nie pamiętam czy jakieś były. Czekałem 2 tygodnie i przyszło mi DHL. Żadnych części nie brakowało. Ja kupowałem lepin albo lele.
  • Odpowiedz
@damw: Nie tagowałbym tak gdyby istniał inny tag który może ogladać wiecej niz pare osób które bylyby mi w stanie udzielić informacji
  • Odpowiedz
Nie tagowałbym tak gdyby istniał inny tag który może ogladać wiecej niz pare osób które bylyby mi w stanie udzielić informacji


@Vechie: przyszło ci do głowy, że może właśnie dlatego nie istnieje, że większość osób ma w dupie te chińskie podróbki?
  • Odpowiedz
@unstyle: No a nie? Nie potrzebuje tych klocków żeby je eksponować, albo się nad nimi spuszczać.
Złożyłem, chciałem zobaczyć jak to jest składać duży zestaw. Zabiłem 3 godziny czasu, poogladałem. Pootwierałem, pozamykałem i sprzedałem za pół ceny. 150 złotych nie było mi żal. 750 już by było.
  • Odpowiedz
Wolałbym oryginalne, ale nie jestem programistą 15k żeby wydawać parę stów na klocki


@Q-tu: ale #!$%@? z logiki robisz. Lego nie jest towarem pierwszej potrzeby, że potrzebne Ci jest do życia. Jak Cię nie stać to nie kupuj, albo kupuj modele innych firm jak np Cobi, które są dużo tańsze. Bo w tym akurat przypadku jednak podobało Ci się to, co zaprojektowali i wyprodukowali w Lego, ale kupiłeś od złodzieja i
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: Wspieranie złodziejstwa i tyle. Firma, która żeruje ma własności intelektualnej innej firmy. Kupujecie to gówno i się cieszycie że zaoszczedziliscie parę stówek wspierając chińska gospodarkę zamiast europejskiej.
  • Odpowiedz
jak się wie gdzie kupować

@Wirtuoz: ale przecież my doskonale wiemy, że na ali sprzedają ten syf

to można za grosze zrobić kolekcje wielu zestawów

@Wirtuoz: w sensie ukraść/kupić od złodzieja? Z jakiegoś powodu, jednak wolimy oryginalne nie "za grosze".