Wpis z mikrobloga

Szukam auta. Mam dość precyzyjne, chociaż niewygórowane wymagania, i pod takim kątem szukam. Znalazłam, czego się nie spodziewałam, i czego wcale nie chciałam, ładnego Peugeota 407 sw 200km ode mnie, któremu brakuje haka i podgrzewania przedniej szyby, za to ma VIN i datę rejestracji. Znalazłam także Forda Mondeo, który hak i szybę ma, ale jest 400 km ode mnie. Ponieważ sama nie znam się na autach, postanowiłam najpierw sama sprawdzić co się da [historia pojazdu], a potem i tak zatrudnić jakiegoś auto inspektora. 4 stówki nie chodzą piechotą, ale lepiej wtopić 400 niż 15000. Poniżej odpowiedzi Pana od Peugeota i Pana od Mondeo [całość korespondencji]. Bardzo bym chciała to Mondeo kupić, ale jakoś Pan od Mondeo nie wzbudził we mnie zaufania. Chyba jednak kupię Peugeota ¯\_(ツ)_/¯
#motoryzacja #auta
Pobierz
źródło: comment_8cspmwb5JgrsCV1QlEzEwO3O0hAIkmic.jpg
  • 18
@NieJedynaNaWykopie: Jeśli się nie znasz, to chociaż skorzytaj z usług firm które za kasę sprawdzają auto u klienta w całej polsce. Kupić szrota to mnóstwo straconego czasu, nerwów, zdrowia.
Handlarze badziewiem często wzbudzają zaufanie i pięknie opowiadają, a rzeczywistość bywa okrutna.
@NieJedynaNaWykopie nie skreślaj tego Mondeo jeszcze. Ci handlarze to często jakies podstarzałe Janusze z wąsem, mistrzami erudycji nie sa, gadka slaba albo żadna, wiejskie odzywki itd. Tym bardziej w formie pisanej przez neta. Ale auto może być ok. Napisz mu jeszcze raz krótkimi zdaniami o co pytasz, czego oczekujesz, w punktach najlepiej :d albo zadzwoń
@NieJedynaNaWykopie ci rzeczoznawcy/inspektorzy też często są na tyle spoko że zadzwonic mogą za Ciebie i wypytac, jak Tobie się trudno dogadać, za, samo wypytanie zwyczajowo nie biorą kasy, dopiero za faktyczną inspekcje
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3