Wpis z mikrobloga

#pekao zdecydowałem się na konto u Was, bo potrzebowałem gdzieś przerzucić trochę środków na jakiś czas, żeby wrócić do siebie na lepszą lokatę. Przy okazji skorzystam z promocji 200zł. Ale widząc jak to wszystko u Was beznadziejnie działa jestem tu tylko do końca promocji ( ͡º ͜ʖ͡º) Aplikacja i strona są NIEDOPRACOWANE i trzeba to powiedzieć jasno.
Założenie konta z biometryki zajęła godzinę. Dlaczego? Bo najpierw czekałem na SMS z kodem ponad 20 minut, bo potem przy skanowaniu dowodu i twarzy wyskakiwał co chwilę nieoczekiwany błąd lub zerwanie połączenia ( stabilne WiFi here ). Potem na etapie, w którym miałem zatwierdzić umowę aplikacja wysypywała się do ekranu logowania. Spędziłem kolejne minuty na szukaniu po stronie gdzie mogę się zalogować loginem ( a nie ID, które było dopiero na rzeczonej umowie do której podglądu nie było... ).
Aplikacja jest bezsensownie zaprojektowana. Czemu przed zalogowaniem jej wygląd jest taki jak po? Strona wygląda też topornie - i mówię tu już o rzekomo "nowym" pekao24, które wygląda jak sprzed kilku lat. Kolejna ciekawostka - wchodząc na konto oszczędnościowe w tabelce oprocentowanie widze " - " więc pisze na czacie czemu tak jest skoro miało być 3% ?

Cytowany tekst..."Bo oprocentowania nie da się sprawdzić na stronie, tylko w oddziale"

(ʘʘ)(ʘʘ)(ʘʘ)(ʘʘ)(ʘʘ)(ʘʘ)(ʘʘ)(ʘʘ)
Nie wiem kogo wy tam zatrudniacie na UI&UX, ale albo płacicie im za mało, albo to ludzie po wątpliwej jakości tutorialu na YouTube.

#bankowosc #banki #kontobankowe
  • 2
Nie wiem kogo wy tam zatrudniacie na UI&UX, ale albo płacicie im za mało, albo to ludzie po wątpliwej jakości tutorialu na YouTube.


Tutaj niekoniecznie musi być wina ludzi od UX/UI. W tego typu korporacjach są dziesiątki innych działów, które muszą wrzucić swoje trzy grosze, aby udowodnić sens swojego istnienia. W końcu z fajnego projektu wychodzi potworek.